Kleur kinderwagen

Ik ben afgelopen week met mijn vriend naar de prenatal geweest en we hebben een kinderwagen gezien die wij heel fijn vinden! Het enige waar wat we nog moeten beslissen is de kleur. Nu vinden wij de zwarte allebei niet zo mooi, en het gaat dus tussen donkergroen en een donker blauw / grijzige kleur. Maar we weten nog niet of we een jongetje of een meisje krijgen en dus willen we een kleur die voor beide passend is. Zelf vind ik de donker blauw grijzige het mooist. Maar mijn vriend is weg van de donkergroene.

Ik vind beide kleuren voor een jongetje mooi maar voor een meisje weet ik niet of ik donkergroen wel mooi vind.
Wat vinden jullie?

Wij hebben een kinderwagen van 50 jaar oud en die is blauw, maar krijgen een meisje. Gewoon aankleden met een dekentje en bijvoorbeeld een wagenspanner! En tegenwoordig kan blauw sowieso voor jongen en meisje

Wij wisten het geslacht ook niet bij onze kindjes. Wij hebben een donkerblauwe met cognackleurige handvaten. Wij hebben 2 meiden gekregen en donkerblauw kan prima. Donkergroen kan ook voor een meisje, doe wat voor jullie goed voelt.

Wij hebben ook een donkergroene kinderwagen met zwart onderstel en hebben ook een meisje. Is goed te combineren met roze en beige. Twijfelde destijds tussen groen en grijs, maar heb er nog geen moment spijt van dat we voor de groene zijn gegaan.

Wij hebben een meisje en hebben een grijsgroene kinderwagen. Ook voor een jongen zou ik deze echt heel geschikt vinden. Wij hebben nog geen moment spijt gehad van de kleur in ieder geval!

Ik heb een donkerblauwe met zwart onderstel. Kan prima voor een jongen en meisje. Heb er nu een okergeel en grijs dekentje bij.
Roze mutsje op en iedereen ziet dat er een meisje in ligt ?.

Ik vind beide kleurengewoon kunnen voor zowel meisje als jongen. Als het een meisje word zou ik hem verder wat roze aankleden. Dus (wieg) matrashoes en dekentje in een roze kleurtje

Terug
Bovenaan