Kleur kinderwagen

Ik vind beide kleuren prima kunnen voor zowel een jongen als een meisje. Zoals al heel vaak gezegd kan je met dekentjes of speeltjes best een accentje geven, maar zelfs dat lijkt me niet nodig. En wij hebben ook roze dekentjes gehad terwijl wij tot nu toe alleen een zoontje hebben. Heeft hij niks van geleden hoor. ;) Wij wisten het geslacht ook niet vantevoren en hebben veel van onze ouders gekregen, zoals dus roze dekentjes waar ikzelf onder gelegen heb vroeger. 

Het maakt ons niets uit, wij hebben een lichtgrijze en daar hebben onze zoon en dochter in gelegen. En onze zoon ook met roze muts en roze deken, want dat gingen we dus echt niet dubbel kopen ;) Ik vind allebei de kleuren die je noemt heel mooi, dus misschien moet je gewoon maar strootje trekken? ;)

Ik twijfelde tussen precies dezelfde kleuren maar vond donkergroen niet zo mooi met blauwe of roze accessoires en grijs wel dus wij zijn uiteindelijk voor grijs gegaan (met zwart onderstel en cognac accenten). Na twee jaar nog steeds blij mee. 

Wij wisten dat we een meisje kregen en zijn gegaan voor donkergroen. Een kennis heeft een mooi dekentje gehaakt met oud roze / groen en wit. Super leuk! Ons 2e dochtertje mag er straks ook weer in. :-D Blauw vind ik trouwens net zo goed kunnen hoor!

Wij hebben ook een donkerblauwe voor een meisje. Ben sowieso niet van de stereotype kleuren roze of blauw, dus ook de kinderkamer wordt niet roze maar een combi van geel en groen.

Ik vind echt dat de kleur van de kinderwagen niets te maken hoeft te hebben met het geslacht van het kindje dat erin ligt. Ik zou gewoon kiezen welke kleur je het mooist vind. Misschien krijg je ooit een tweede kindje en is dat een ander geslacht, dan ga je ook niet een andere kinderwagen aanschaffen. Ik zou bij de kleur van de kinderwagen dus eerder afgaan of het bij jullie als personen past :)

Ik heb hier dus serieus niet eens over nagedacht ?.
Wij wisten van tevoren niet of het een jongen of meisje zou zijn, maar we kozen voor degene die wij allebei heel mooi vonden: donkerblauw met cognackleurige handvaten.

De kinderwagen is meer voor de ouders ipv de baby toch, kies welke jullie het állermooiste vinden ?

Groen of blauw kan prima voor beide toch:). Wij hadden een donkergroene buggy, doet het inderdaad goed met oudroze accesoires:)
Ik was bij de eerste zo blij verrast dat het een meisje werd dat we een roze kinderwagen hebben gekocht. Hartstikke leuk maar toen werd de volgende een jongetje. Toch maar andere bekleding gestikt (was niet los verkrijgbaar), een jongetje in een volledig lichtroze kinderwagen ging me toch wat ver.

Terug
Bovenaan