kleur ogen ???

Hoi allemaal,
de titel zegt het eigenlijk al een beetje:
Ik vroeg mij af wanneer bij jullie babies de kleur van de ogen zijn veranderd? Ik weet dat de kleur nog kan veranderen tot 1 jaar maar vroeg mij af of de kleur bij jullie al is veranderd? en in welke kleur?
Mijn kleine (matte) is nu 4 maanden en heeft nog steeds helder blauwe ogen.

Liefs rachel

hallo,

meryem had bij haar geboorte groen, blauwe ogen later werd dit donker, groen en nu met 7,5 maand is het donkergroen met bruin.

Mijn middelste dochter had blauwe ogen en precies op de dag dat ze vier maanden werd werd dit bruin.

En mijn oudste zoon werd met licht blauwe ogen geboren en deze zijn veranderd in lichtgrijs met lichgroen.
Dit heeft bijna een jaar geduurt.

groetjes Bianca

Lotte (2-5-2007) had donkerblauwe ogen en het is al een tijd groen met bruin. Nog niet dezelfde kleur als het waarschijnlijk uiteindelijk gaat worden (mijn man en ik hebben ook groen met bruine ogen), maar het is al wel goed te zien.

Groetjes, Marisa

Hoi,

Bas heeft nog steeds dezelfde blauwe kijkers als in het begin:

Ik weet natuurlijk ook niet of het zo blijft, maar toe nu toe in ieder geval wel!

Bij mijn dochter zijn haar ogen in de loop van de jaren iets lichter en wat grijzer geworden (had bij haar geboorte ook blauwe ogen).

Groetjes,
Karin

Ons meiske heeft hele mooie donkerblauwe ogen, ik hoop eigenlijk dat het zo blijft! Ze is nu 10 weken.
Je ziet nog wel zo'n blauwe waas ook over het oogwit, hoe lang blijft dat ongeveer?

groetjes

hmm Weet iemand misschien wanneer een baby bruine ogen krijgt? Ben zo benieuwd of het nog veranderd. Zijn er al mensen met babies met bruine ogen? en hoe oud zijn ze?

Liefs rachel  

Terug
Bovenaan