kleur ogen ???

Hoi

Ik heb drie kinderen.
De oudste heeft blauwe ogen deze werden alleen in het eerste jaar iets lichter.
Over de middelste zou je kunnen zeggen dat hij bruine ogen heeft,maar van heeeeel dichtbij zie je dat er alle mogelijke kleuren inzitten.Voordat bij hem de kleur duidelijk was was hij al wel 2 jaar.
De jongste dat is nog een twijfelgeval.Haar ogen zijn blauw,maar in het midden beginnen ze nu iets bruinig te worden.Ze is nu 7 maand.

Groetjes Jessica

Hoi,

bij mij zijn ze alledrie geboren met donkerblauwe ogen. Ze worden steeds lichter, maar blijven wel blauw. wij hebben ook allebei blauwe ogen.

Groetjes van Marloes

hoihoi,

bij mij hebben ze alledrie donkerbruine ogen. De oudste en de jongste, de jongens, hadden echt vanaf de geboorte al hele donkerblauwe ogen die al binnen een maand of 2/3 naar het donkerbruin toe gingen. Mijn dochter had veel lichtere ogen maar die zijn uiteindelijk ook echt donkerbruin geworden.

groetjes chimene

quote: arnerachel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2008 01:05:36'));

ff wat anders maar wat een super leuke foto mammamene !!!!!!!!

dank je, heeft wel wat moeite gekost maar uiteidnelijk wel gelukt, Eigenlijk alleen de jongste wilde meewerken en de 2 oudste waren alleen maar aan het vechten.

groetjes chimene

Hoi meiden

Jesse heeft een heel mooie kleur blauwe ogen

Bij de geboorte waren ze iets lichter, maar dat scheelt niet echt veel

Mijn andere kinderen hebben vrijwel dezelfde kleur blauwe ogen....wel grappig want die hebben een andere vader

En ze hebben hun kleur ogen niet van mij, want ik heb groen bruine ogen

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan