Kleur ogen

Joel heeft blauwe oogjes, maar wij hebben allebei ook blauwe ogen en thuis heeft ons gezin ook allemaal blauwe ogen, bij mijn schoonfamilie voornamelijk blauw met 2 bruine kijkers erbij,
dus wie weet.
Mijn moeders vriendin heeft tot 7 jaar blauwe ogen gehad en is daarna nog bruin gekleurd

Liefs Marina

Daley heeft blauwe ogen.
Levi mijn oudste zoon heeft groene ogen (net als die van mij!) en Jessie mijn dochtertje heeft donkerbruine ogen (net als haar papa)

Ik denk dat Daley blauwe ogen houd, Jessie had bij haar geboorte al hele donkere ogen en Levi had na 2 maandjes groene ogen dus denk dat Daley ze blauw houd.

Esz bij ons komt kleurverschil in de ogen ook voor, mijn zus heeft blauwe ogen met in 1 oog een bruine vlek en mijn nicht heeft een lichtbruin en een groen oog.

Groetjes Anne

Jorn heeft hele mooie donkerblauwe ogen. als ze blauw blijven heeft ie iets extra van pappa...
maar er verschijnen wat bruinige pikjes in zijn ogen dus ik denk dat ze bruin gaan wordne.
Zelf heb ik groen/bruine ogen en alex dus helder blauw.
aan mijn kan van de familie zijn ze eigenlijk allemaal groen of bruin... en alex zijn kant eigenlijk allemaal blauw... ben benieuwd!

Terug
Bovenaan