kleuren babykamer???

Het klinkt misschien stom, sommigen van jullie weten nog maar net dat jullie zwanger zijn... Maar ik zat dus al na te denken wat voor kleurtje we op de babykamer willen doen.
We willen niet weten wat het wordt dus daar kunnen we niet van uitgaan.
We zijn aan het verbouwen boven en we hebben net alle slaapkamers klaar, ik moet alleen de babykamer nog 1 muurtje van behangen ( de rest is gespact).
En nu reist dus de vraag welke kleur???? Ik wil de meubeltjes wit doen.
En de muren zijn verder ook wit, ook vind ik turqouise wel leuk maar dan in combinatie met een andere kleur....??
Ik ben benieuwd wat voor ideeen jullie hebben...!

Groetjes Sandra

Hoi Sandra,

Moeilijk he.... Wij willen dit keer ook niet weten of het een jongen of meisje is en dan moet je inderdaad een leuke babykamer verzinnen.... Ik denk dat ik een thema ga bedenken, zoiets als strand of bos en het dan op die manier inrichten.

Ideeen altijd welkom!

groetjes Maris

ha dames,

Mijn man en ik hebben het er voor de zwangerschap al eens over gehad en ons lijkt een wit met oranje baby kamer heel mooi. ooit gezien bij hart in actie!!!

Liefs Nina

Hoi dames,

wij hebben besloten om de kinderkamer van ons tweede in dezelfde kleuren te doen als die van ons dochtertje. Het zijn heel neutrale kleuren en ik vind persoonlijk dat ze voor beiden gaan. Het zijn héél felle kleuren, blauw en groen... Ik vind het zeker geslaagd. We hebben ook een bordstrook voorzien. Op de andere kinderkamer gaan we dit wss in een ronde doen, ipv een lange strook. Ons dochtertje heeft een hele grote kamer. De andere kamer is iets kleiner, maar zeker even gezellig.

Veel succes ermee...

Liefs,
van ons

Op de blauwe muur kan je eventueel onderwaterdieren kleven e.d.
We hadden deze op de geboortelijst gezet van ons dochtertje, maar deze werden niet gekocht, bij ons volgende gaan we deze wel aanschaffen...
Lijkt me ook wel leuk om er een thema rond te maken.
Nu, wit met oranje ook hééééél mooi denk ik!!! Maar echt wel meisjeskleur vind ik ...

Het wordt nog leuk!!!

Liefs,
van ons...

Leuk he, nadenken over die dingen?

Onze babykamer is van Pieter Konijn. De muren en meubeltjes zijn wit, en we hebben een hemeltje van Pieter Konijn stof, en verder verschillende schilderijtjes met afbeeldingen van Pieter Konijn. Onze dochter krijgt een nieuwe aankleding van haar kamer (wat weten we nog niet) en nummer 2 krijgt de Pieter Konijn kamer.

Maar oh zo leuk om hier weer over na te denken (en de naam, en het geboortekaartje en, en, en.... )

Veel plezier met de voorbereidingen!

Voor Joris hebben we een oranje/ rode babykamer, heel erg mooi geworden vind ik zelf.
Is wel redelijk neutraal, kan voor jongens en meisjes. Ik had me meer gericht op een meisje, maar voor onze stoere jongen kan het prima hoor!
Nu weet ik het nog niet. Zit zelf aan paars met beige te denken of een beetje groen, maar wat mn man daarvan vind? We willen in ieder geval een boom op de muur verfen of behangen. Hier Joris zijn kamer!

Levi heb een blauw/groene kamer. Deze kleine gaat voorlopig bij ons op de kamer tot hij/zij zelfstandig slaapt en dan bij Levi op de kamer. Als het een meisje is splitsen we de kamer in tweeen doormiddel van een kast het is een lange kamer en als het een jongen is gaan we een stoere leger kamer maken.

We hebben white wash meubeltjes.

Liefs
Gaby

Terug
Bovenaan