kleuren babykamer???

Hoi hoi,

oranje ook wel enorm knap vind ik !!!
Ik zie dat de foto's van ons kamertje niet meer te zien zijn.
Ik ga ze straks weer online zetten en dan kan je ze zeker terug zien.
Wij beginnen in september alvast te behangen.
Ik ben benieuwd welke kleur we uiteindelijk gaan nemen, maar ik vermoed hetzelfde als ons dochtertje...

We zien wel...

Liefs,
van ons...

Hallo,

Wij willen voor de babykamer de kleuren lime/aqua. En het liefst een warme kleur meubeltjes. Wat ons betreft kan dit voor zowel een jongetje  als meisje. Gewoon lekkere frisse kleuren toch...Maar het is wel moeilijk hoor want wat is er veel te krijgen in babywereld pfff. Succes ermee!

greetzzz

Hallo,

Onze babykamer wordt denk ik heel mooi. Mijn vriend en ik zijn dol op grijs. En we hebben in iedere ruimte van het huis een andere kleur (woonkamer rood, eetkamer turqoise, slaapkamer oranje), alles kleurt mooi in combinatie met grijs. Aangezien we niet willen weten wat het wordt, moet het neutraal blijven. De meubeltjes worden grijs en omdat het een klein kamertje is schilderen we op ooghoogte een lime-groene baan. Verder gaan we foto's die we zelf in het bos hebben gemaakt uitvergroten en die ophangen, een beetje een thema "bos".   Ik zou op zich 1 muur wel willen behangen met bosbehang, maar daar is het kamertje te klein voor.
Dus naast rood, turqoise en oranje wordt de volgende kamer dus lime-groen.

Groetjes, Wendy

Terug
Bovenaan