kleurtjes

Ben nu 14 weken zwanger van de eerste en we zijn nu zo langzamerhand eens aan het nadenken over de babykamer, maar welke kleur ga ik die nou eens geven. Vind toch wel erg lastig, we hebben ruwe muren dus hij kan niet behangen worden moet dus met verf aan de slag, naja mn vriend gaat met verf aan de slag welke kleur/kleuren zouden leuk staan? Moet zowel een meisje als jongetje in kunnen liggen want we weten nog niet wat het word...
 
Mijn babykamer is wit met turquoise vond ik voor zowel een jongen als een meisje kunnen...
Dan heb je nog limegroen/ rood/ oranje of gewoon lekker alles neutraal wit/beige houden met bruintinten ofzo.....

Ik wou alles wit hebben, maar op aandringen van mijn vriend toch een kleurtje erbij gedaan. maar puur in het aankleden. alle muren zijn wit. maar heb turquoise gordijntjes, hoes voor de aankleedkussen, dekentjes.... voor de rest lekker neutraal gehouden...

Succes er is zoveel moois van een babykamer te maken zonder dat je van te voren weet wat je gaat krijgen.
 
nou meid er is alles van te maken qua kleuren...

bij mijn eerste zwangerschap wilde ik het ook niet weten, heb ik licht geel, licht groen en een beetje licht roze gebruikt in de kamer met thema foreverfriendsbeertjes...

Nu weet ik het nog niet of ik het wel wil weten wat het word ... maar idd wat anna-lovely zegt kan heel goed ook!
 
nou mijn babykamer is lime-groen met creme.
nog van de eerste kindje wij wisten toen ook niet wat het werd.(uiteindelijk een jongetje)
nu met de tweede weten we ook niet wat het wordt en mijn babykamer blijft het zelfde.
alleen andere gordijnen dit keer.
succes met je keuze!!
 
Onze logeerkamer wordt babykamer en daar is 1 muur limegroen.
Toen het erop zat wist ik gelijk al dat ik die kleur wilde houden voor later een babykamer.
Die van ons wordt dus limegroen.
We hebben vorige week de meubeltjes uitgezocht en die zijn wit.
Ergens op internet heb ik een kamer gezien die limegroen was, gecombineerd met een lichtblauwe kleur. Dat vond ik ook heel mooi.

Wij willen straks wel weten wat het wordt, maar ik ben toch niet van plan om bij een meisje in eens veel roze te gaan gebruiken.

Succes met uitzoeken, het is echt leuk om te doen!
 
Wij weten ook nog niet wat het wordt. De babykamer hebben we lichtgrijs met rood gemaakt en met speeltjes, knuffels e.d. kan je veel kleur in de kamer aanbrengen die op die manier toch neutraal blijft.
 
wij hebben gekozen voor grijs met een zweem van paars. helemaal van nu, geen knalkleuren. en vonden wij althans; kan voor allebei.

maar moeilijk kiezen was het wel, poeh.
 
Wij hebben nu intussen wel een geslachtsafhankelijke kleur voor het kamertje gekozen, maar hadden een neutraal thema: wij hebben drie muren wit en maken daar met metallic verf sterren op. Eén muur behangen we met behang met sterrenmotief. We hebben bij prenatal alle mobieles e.d. met thema wit met zilveren sterren gevraagd (en gekregen). Vonden wij leuk voor allebei.
 
Terug
Bovenaan