kleurtjes

Hoi,
Ik heb voorheen limegroen-wit gebruikt en een keer oranje(geen knalkleur)-wit..
Nu krijgen we na drie zoons een dochtertje en ben ik voor de eerste keer op het geslacht afgegaan en hebt alles rose-wit-paars gemaakt,haha
Groetjes MJ
 
onze baby kamer is rood met oranje muren,
de gordijnentjes zijn rood/oranje,groen,blauw en wit.

dit kan voor zowel voor een meisje als jongen,
onze beide dochters hebben hier geslapen.
 
Ik heb veel babywinkels-catologussen doorgenomen. Bij een aantal stonden zelfs keurig het merk en nr. vd verf. Erg makkelijk om zo een totaalplaatje te zien. Uiteindelijk heb ik drie witte muren en een knal roze muur. Een oud kastje heb een soort zachte groene kleur gegeven. Heb bij een snuffelwinkeltje mooie porseleinen ( licht roze met witte stippen) deurknopjes gekocht en die op het oude kastje en de nieuwe witte comode gezet. Door verschillende associares te gebruiken past alles perfect bij elkaar. We krijgen nu een meisje en ik denk dat het hier bij blijft. Maar wanneer we ooit nog wilde plannen krijgen en ooit nog een kind willen dan is alles erg makkelijk en vooral goedkoop te veranderen.
 
O ja, ik heb ook nog een knalrode muursticker gekocht. Onze muren zijn ook ruw dus mijn vriend beweerd dat ik hem er nooit op kan plakken.
(Maar een zwangere vrouw nooit tegen spreken als ze nestdrang heeft.) De sticker moet nog binnenkomen, waarschijnlijk krijgt mijn vriend gelijk en ben ik weer gewoon eigenwijs.
 
Ik heb alles in wit met zilver en grijs. Is volgens mij heel erg in op het moment. Ik was laatst bij een leuke winkel die mooie spulletjes heeft van Koeka en Cottonbaby. Ze krijgen volgens mij binnenkort ook een webshop, maar die mevrouw zei dat je ook altijd wel via de mail al wel wat kon bestellen.
De winkel heet Bijzonder, kijk maar eens op hun site.
 
Terug
Bovenaan