ik maak me echt zorgen over het volgende. mijn zoontje is 4 en hij zit op een kleine basisschool in groep 1. groep 1 en 2 zitten bij elkaar en bij elkaar zijn dit 10 kinderen. in groep 1 zitten 5 kinderen en in groep 2 zitten ook 5 kinderen. die kinderen van groep 2 zijn allemaal al rond de 6,5 jaar oud en gaan dadelijk naar groep 3. en de kinderen van groep 1 zijn op 2 na ook allemaal al veel ouder. en er zijn ook een aantal meisjes in de klas die alleen met elkaar spelen. wat is nu het probleem; mijn kind heeft eigenlijk niemand om mee te spelen. hij speelt dus volgens de juffen ook veel alleen. die andere jongetjes zijn mentaal en fysiek al veel verder. buiten op het schoolplein bij het brengen is mijn kind dus meestal in tranen als ik wegga, omdat hij het zo spannend vind (vooral als die grote kinderen op het klimrek zitten, dat durft hij allemaal nog niet goed) ik heb het er met de juffen over gehad maar die zeggen dat dit normaal is op een kleine school en dat ze er niks aan kunnen doen. het gaat ook nog niet lekker, het samen spelen. de juffen zeggen dat de andere kinderen zich soms aan hem irriteren. en dat het leeftijdsverschil er nu eenmaal is. dat klopt wel, maar ik zit er ondertussen wel mee en hij is thuis ook nog enig kind en wij hebben geen vriendjes in de buurt. wat vinden jullie hiervan?