Kleutermama; al getest?

A

Anoniem

Guest
En, ben je al naar het Kruidvat gerend ;-)
Of zijn de rd helaas toch doorgekomen?
Ben benieuwd!
Hier nog alles rustig, mijn vriend wil wachten tot vrijdag met testen omdat het afgelopen vrijdag nog negatief was maar ik kan niet meer wachten!!!!!!!!!!!!!!!

hoiii ik wilde net komen reageere

jaaaa ben hartstikke zwangerrrrrr
de test streep stond er eerder dan de controle streeep echt engggggg

hihi

succes ook voor jullie allemaalllll

nee snap ik na 48 uur kun je ip gewoon weer testen he dan zou je hcg omhoog gegaan zijn !!!!

Ow wat gaaf gefeliciteerd!!!!!!!!
Helemaal leuk!!
Geniet er maar van hoor!

Ik ben net naar het toilet geweest en had een klein veegje bloed...ik ga er maar gewoon vanuit dat de rd gaan komen. Stiekem hoop ik dat het gewoon wat oud bloed is en dat ik toch zwanger ben maar ach, jammer in dat geval dan en op naar de volgende ronde!

oww balen joy

heel stom maar afgelopen maand was mijn man ziek tijdens mn vruchtbare dagen en ik erna en toch zwanger we hebben het 1 keer gedaan die maand

echt zo vaag he

tis jammer dat ik niet echt kan genieten ben ziek nu kop vol snot bah wat kan je je daardoor beroerd voelen zeg

ik ga heel hard duimen voor jullie bij ons is het in ronde 5 raak... eerst was door de pil heen...

Ja ik baal er ook wel van hoor. De rd zijn nu echt doogezet dus we gaan op voor ronde 4. Mag niet klagen hoor, zolang zijn we nog niet bezig maar ja, je wil het zo graag he!
En zo zie je maar, 1 keer is al genoeg!
Jammer dat je ziek bent, beterschap, knap maar snel op en dan lekker genieten!

hey meid

proficiat!!! geniet ervan!!!

gr mama van 2 zoontjes

Terug
Bovenaan