Hi meiden,
Ik hoor hier niet echt thuis, want ik ben al zwanger. Maar ik wilde jullie wel iets laten weten:
Op 19 juli heeft M-M-L-C hier een bericht geplaatst en het heet "interessant nieuws". Daarin staat een heel verhaal over het beste moment om zwanger te worden. Dat het vaak niet lukt, komt door een aantal fabeltjes rondom de vruchtbare dagen. We hebben allemaal geleerd dat bij een cyclus van 28 dagen je op de 14e dag de eisprong hebt. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Daarnaast is de dag van de eisprong niet je vruchtbaarste dag, maar een aantal dagen er voor. En zo staat er ook nog wat over ovulatietesten die niet helemaal zo goed zijn als ze zeggen.
Ik dacht ook nl dat ik niet zwanger kon worden omdat ik ziek was en wij echt niet geklust hebben rondom mijn eisprong (tenminste, toen ik dacht dat ik die had), maar ik werd toch zwanger! En dat was ook wel de bedoeling, maar ik ging er echt niet van uit dat het bij de eerste poging zou lukken, we waren er nog niet zo mee bezig.
Dus dames, lees het berichtje een paar bladzijden verderop en doe er je voordeel mee!
Heel veel succes allemaal.
Gr. Tamara.