Kleutermama; al getest?

hoi,
wat leuk.ik dacht ga even op de site kijken.of er al wat bekend was.en idd
nou gefeliciteerd.succes.
geniet ervan ondanks alle zwangerschap klachten.
het is zo voorbij.
gr marjan

Gefeliciteerd. Hoop dat je snel beter bent, zodat je lekker kan genieten van alle gekte :)

@Joy: hoelang ben jij al bezig dan? Ik ben nu 2 maanden bezig, is ook niet echt lang. Maar inderdaad, m'n vriend en ik willen ook zo graag...

Succes in ieder geval.

Groet, tes

@Tes: in april is mijn spiraal verwijderd en afgelopen maand zijn we het voor het eerst op ovutesten gaan doen.
Gaan jullie voor een eerste kindje?
En doen jullie het op de gok of ook met ovutesten ofzo?

Erg he dat je zoooo graag wil dat je aan niets anders meer kan denken (ik dan..) wanneer heb jij je NOD?

Hi meiden,

Ik hoor hier niet echt thuis, want ik ben al zwanger. Maar ik wilde jullie wel iets laten weten:

Op 19 juli heeft M-M-L-C hier een bericht geplaatst en het heet "interessant nieuws". Daarin staat een heel verhaal over het beste moment om zwanger te worden. Dat het vaak niet lukt, komt door een aantal fabeltjes rondom de vruchtbare dagen. We hebben allemaal geleerd dat bij een cyclus van 28 dagen je op de 14e dag de eisprong hebt. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Daarnaast is de dag van de eisprong niet je vruchtbaarste dag, maar een aantal dagen er voor. En zo staat er ook nog wat over ovulatietesten die niet helemaal zo goed zijn als ze zeggen.

Ik dacht ook nl dat ik niet zwanger kon worden omdat ik ziek was en wij echt niet geklust hebben rondom mijn eisprong (tenminste, toen ik dacht dat ik die had), maar ik werd toch zwanger! En dat was ook wel de bedoeling, maar ik ging er echt niet van uit dat het bij de eerste poging zou lukken, we waren er nog niet zo mee bezig.

Dus dames, lees het berichtje een paar bladzijden verderop en doe er je voordeel mee!

Heel veel succes allemaal.

Gr. Tamara.

@Joy: wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje. Ik heb vorige maand voor het eerst een ovulatie test gedaan, maar niet zwanger geworden. Ik ben in mei gestopt met de pil, dus volgens mij is mijn lichaam meer bezig met ontpillen dan met zwanger worden, mijn cyclus is namelijk onwijs onregelmatig geworden nu.
Persoonlijk geloof ik ook niet zo in die ovulatietesten. Wij houden van klussen en doen het gewoon zo vaak als we willen/kunnen.

Inderdaad, wij willen zooo graag een kindje, ik denk er best vaak aan ja... best wel vreemd inderdaad.
Mijn NOD weet ik niet precies, omdat mijn cyclus zo onregelmatig is. Maar hij moet volgens mij in de eerste week van augustus zitten...
Jij?

Wij zijn eigenlijk weer met de ovulatietesten begonnen omdat ik daarmee gelijk zwanger was van onze eerste. Nu we het weer proberen begin ik mijn geloof al iets te verliezen aangezien ik deze ronde dus niet zwanger was terwijl we het exact hetzelfde hebben gedaan. Ik ben helaas maandag na 4 dagen overtijd (?) te zijn geweest ongesteld geworden. Als ik uitga van mijn 3 eerdere cyclussen die ik had na het stoppen met de spiraal zou ik 24 augustus mijn NOD moeten hebben. Duurt nog even maar ja......

En idd, klussen is leuk en moet je ook zeker doen om de lol en niet om het moeten! Hoewel dat er bij ons al snel inschiet hoor haha!!

Het leek even alsof het logisch was, wat je vertelt, maar het zou alleen logisch zijn als je de pil tussendoor had gebruikt.
Daar vestig ik nu alle hoop op eigenlijk. Ik zeg tegen mezelf dat ik nog niet zwanger ben omdat de pil zeg maar nog in mijn lichaam zit.
Mocht dat zo zijn hoop ik wel dat ie er nu wel uit is...
24augustus duurt inderdaad nog wel even. Maar hopelijk het wachten waard!

Succes!

Terug
Bovenaan