klontjes in de voeding

Dr. Brown’s Natural Flow is de eerste en enige fles met een gepatenteerd ventielsysteem dat geen vacuüm vormt. Dit helpt koliek (darmkrampjes), luchtbelletjes in de voeding en vacuüm zuigen van fles en speen voorkomen. Evenals boertjes, overgeven en pijnlijke oortjes. Omdat uw baby niet hard hoeft te zuigen, maar de speen slechts hoeft te stimuleren wordt borstvoeding heel dicht benaderd. Ook bij het voeden van afgekolfde melk werkt de fles geweldig.

Ik heb precies zo'n fles maar dan heet ' ie Bfree...
Als iemand er interesse voor heeft? Hij is ongebruikt en 1 heb er 3 spenen bij. Mijn dochtertje is een rasechte flesweigeraar....

Hoi,

Ik gebruik voor mijn dochtertje ook Friso Comfort. Had ook altijd klontjes, nu heb ik op de site van Friso gelezen dat je de voeding klaar moet maken met water dat net van de kook af is. Heb dit geprobeert en super! geen klontje meer te zien.

Groeten Gea

ik heb ook de Bfree fles, besteld via internet. Zou het hetzelfde zijn. Wel hetzelfde principe, dat zie ik wel, maar niet helemaal hetzelfde lijkt me.
Wij zijn erg tevreden over de Bfree flessen, geen vacuum zuigen meer en dat deed onze dochter heel erg bij de Avent en de difrax flessen.

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan