Kloppend oor

[quote quote=10453068]Ik weet dat neusspray niet langer mag dan 7 dagen maar mn moeder (Neonatoloog) zei dat als ik geen lucht kreeg, de baby ook n probleem zou hebben…. Ik ben weer aan het afbouwen en het is dus de kinderversie ?Ik voel me verder niet slecht, het is geen helikopter geluid in mn oor. Het lijkt wel een hele harde hartslag….[/quote]
Xylometazoline mag helemaal niet tijdens de zwangerschap.

Ik weet het, Lewis... Bedankt.... - _-'
Ik probeer te ademen na corona en dat gaat amper maar dank voor het schuldgevoel. Nogmaals, ik ben aan het afbouwen en er wordt afgeraden neusspray te gebruiken omdat er een kans is dat je er een hogere bloeddruk van krijgt. Ik heb op internet een hoop verhalen gelezen van moeders die niet van hun spray verslaving af konden komen en daar zijn de baby's zonder problemen ter wereld gekomen, en dat was met de volwassen neusspray... Alles heeft risico's, zelfs paracetamol.

Maar.... Het ging dus over een kloppend oor, ik ben wat gerustgesteld door de dames die wel op mijn vraag reageerde. Dank daar voor! Ik stuur voor de zekerheid een mailtje naar de verpleegkundige vandaag, ik zal in dit forum laten weten wat er geantwoord is!
Dank!

Hoi Biekie, herkenbaar! Ik heb hier ook een tijd last van gehad, vooral als ik ging liggen. Het voelde als een hele harde hartslag, terwijl mijn hart niet sneller klopte ofzo..Op gegeven moment ging het weg. Ik had er geen hoge bloeddruk bij dus dat hoeft het niet te zijn. Had wel vaak last van verstopte neus dus misschien is daar een verband. Bij twijfel gewoon altijd even vragen ? en als je je ongerust maakt gewoon meteen bellen. Stress is namelijk ook niet goed ;-) Sterkte met het herstel van corona! Hopelijk voel je je snel minder benauwd.

Ik heb het ook gehad tijdens mijn laatste zwangerschap.
Mijn bloeddruk was altijd zelfs te laag dus daar kon het ook niet aan liggen 
Wel had ik met 20 weken zwangerschap een hoest en dat is pas overgegaan naar de bevalling.
Gynaecloog had ook geen idee waar dat hoesten en oor vandaan kwam maar naar de bevalling was alles over.

Ik had inderdaad voor corona ook last van neusverkoudheid en slijm in mn keel, schijnt een zwangerschapskwaaltje te zijn die niet mega vaak voor komt.... Heb nog geen reactie van mn verpleegkundige, zal wss na t weekend pas worden. Bedankt voor de reacties, ik maak me minder zorgen! :D

Op advies van de gynaecoloog de huisarts ingeschakeld. Huisarts heeft mijn bloeddruk gemeten en in mn oor gekeken. Niks aan de hand, waarschijnlijk klopt het oor door verkoudheid/hooikoorts. Het zag er in mn oor wat gezwollen uit.
Als het in beide oren was geweest hadden ze wel verder onderzoek gedaan. Maar ik hoef me gelukkig nergens zorgen om te maken.

Ooh... EN ze raadde zelfs aan neusspray te gebruiken, hierdoor zou de zwelling afnemen!! Ben het niet van plan te nemen, het geklop is inmiddels redelijk gewend. Maar ik wil alleen maar zeggen dat er dus drama om niks was in dit gesprek ?

Precies wat jij omschrijft heb ik al jaren. Heel aanwezig en irritant. Huisarts scherpte het nogal af. Ik heb het al jaren. Als je ooit er achter komt wat je er tegen kan doen hoor ik het graag! Mijn bloeddruk is goed...

Terug
Bovenaan