klopt dit wel?

even een vraagje ik ben nu 17 dagen geleden bevallen van mijn meisje.
alles gaat prima met haar gelukkig wel.
maar ik ben in 17 dagen 19 kilo kwijt geraakt dit is inclusief mijn bevalling
gaat dit niet te hard?????
groetjes nathalie
 
Hey, hoeveel was je aangekomen? Ik weet dat ik in 1 week 12 kilo kwijt was van de 26 bij de eerste....de laatste kilootjes daarentegen gingen heeeel traaaaag....
 
Geen idee, ik zou gewoon even je verloskundige bellen om het na te vragen. Ik heb zelf beide keren wel 9 maanden erover gedaan om zoveel kilo's kwijt te raken en ken om mij heen vrouwen die heel snel hun oude gewicht weer hadden, maar ook iemand die te snel / teveel afviel en daardoor juist weer op dieet moest om aan te sterken.
 
Geef je borstvoeding? Dit kan veel van je vergen waardoor je snel je je kilo's snel kwijt raakt. Op zich fijn maar het moet inderdaad wat mammavanbijna3 ook niet te snel gaan. Bij mijn eerste verloor ik ook snel gewicht maar kwam mezelf later wel tegen!! Moest toen ook weer aankomen om het borstvoeding geven goed vol te kunnen houden. Moet er wel bij zeggen dat ik van mezelf vrij tenger ben en ook maar iets van 10 kg was aangekomen tijdens de zwangerschap.

Succes!
 
hoi hoi,

Mijn kraamverzorgster zei de vorige keer dat je de 1e 2 weken 1 kilo per dag kunt verliezen.
Het kan dus wel kloppen.
 
Terug
Bovenaan