klopt dit wel?

Ik was bij mijn eerste ongeveer 14kilo aangekomen en was na een week ook 10kilo kwijt.. Maar als je twijfelt zou ik inderdaad je verloskundige of arts even bellen. Succes
 
Als je je voor de rest gewoon goed voelt hoef je je volgens mij niet druk te maken.
Anders zou ik even je schildklier na laten kijken. Een kennis van mij is namelijk ook heel veel afgevallen na de bevalling en haar schildklier werkte te snel. Ik viel eigenlijk helemaal niks af en kwam bij en bij mij werkte hij te traag.
Succes!!!
 
Als je nergens last van hebt zou juist alleen maar blij zijn! Ik ben nu al benieuwd hoe ik er na de bevalling uit kom te zien qua figuur;) Een vriendin van me zat zelfs 2 weken na de bevalling onder haar gewicht maar voelde zich goed dus is het niet erg lijkt me.
 
Ik zou me er niet te druk om maken (als je je tenminste goed voelt erbij). Ik was op dag 4 na de geboorte weer op mijn normale gewicht (was ongeveer 12 kg aangekomen), geef wel borstvoeding dus ben gaan bij eten...
Maar als je ook geen borstvoeding geeft maakt het helemaal niet uit volgens mij.
 
Terug
Bovenaan