klopt ons voorgevoel jongen/meisje????????? lijstje

Femke gefeliciteerd met jullie mannetje! Heb je nog wat leuks gekocht? Wij hebben het wel gewoon verteld...we wilden ons niet in allerlei bochten moeten wringen om het niet prijs te geven. De naam blijft een verassing

Aline: gefeliciteerd een meisje, wat leuk. 3 zusjes.

Petra:                           MEISJE
Femke:                     JONGEN Echo gehad en het wordt een JONGEN
Astrid:                         MEISJE Echo gehad en het wordt een JONGEN
Gwenne:                JONGEN  Echo gehad en het wordt een JONGEN
Anita:                        MEISJE
Bibi:                        MEISJE Voorgevoel nog steeds een MEISJE, op 6 aug. DE echo.....
Suuske:                   JONGEN & MEISJE
Maggy:                    JONGEN
Willemijn:               MEISJE: maandag echo gehad en het wordt een jongen!
Kristap:                   MEISJE
Weekee:                 JONGEN Echo gehad op 14-7 en het wordt een MEISJE    
P_R:                             JONGEN & JONGEN
chel:                             JONGEN
Liza:                             MEISJE
Danielle:                 JONGEN  (1e voorg.meisje)  Echo gehad  en het wordt een MEISJE
Debby:                       JONGEN   18-7 hebben we de echo, en het wordt een JONGEN
Simone:                    JONGEN (Twijfeld) Echo gehad en het wordt een MEISJE
                                          (De nacht voor de echo droomde ik alweer dat het een meisje werd
                                               en toen ik het koppie zag op de echo wist ik zeker dat het een
                                               meisje zou zijn).
Aline:                          JONGEN   Echo is op 14-8 en het wordt een.MEISJE!!!......
Jolanda:                   MEISJE     Echo is op 31-7 en het wordt een...
Mamma Floor: MEISJE   Echo is op 14-8 en het wordt een....
mama an                 JONGEN
Noah                              JONGEN (echo was voor ons duidelijk, wilden het niet weten)
Angela                          MEISJE echo gehad op 29-07 en het word een MEISJE

JONGENS/MEISJES 13-10
GOED           4
FOUT             6
JONGEN   5
MEISJE        5

@Weekee; ik liep tegen een leuk shirtje aan bij London mode, rood met gele letter prince charming. Voor de rest hebben we tot nu toe alles neutraal gehouden.
Onze ouders weten wat het wordt, voor de rest nog niemand, gaan dit binnenkort wel doen, maar willen we eerst de naaste familie inlichten.

Hallo,
voorgevoel was een meisje, maar de echo gehad en zonder twijfel mogelijk wordt het een Jongen.
grt Jolanda

@Femke: oh wat leuk dat je wat hebt gevonden. Klinkt erg leuk. en ja, ik snap heel goed dat je eerst de naaste familie wilt inlichten. Die zijn toch het meest belangrijk.

Terug
Bovenaan