klopte het geslacht

<p style="text-align: center;">Hoi hoi allemaal,</p><p>Ik vroeg me af hoe betrouwbaar een geslachtsbepalende echo is bij 13+5? Ik ga 11 juli een echo laten maken. Was het bij jullie goed te zien? En was dit achteraf wel juist? Ik ben benieuwd naar ervaringen!</p><p> </p>

Ik was ook 14 weken zwanger, het geslacht is bij ons goed vastgesteld door Jan de Koning. 
Als ze het niet zeker weten en twijfelen dan zeggen ze vaak niks en kun je na 2 weken nogmaals kosteloos langskomen!

Veel plezier alvast!! Super spannend;).

Ik heb in lommel geslachtsbepaling bij 13.4 weken laten doen. Klopte helemaal. Haar apparatuur was ook veel geavanceerder dan bij de gynaecoloog en verloskundige.

Bij 15 weken een pretecho gehad. Gisteren met 19 weken controle gehad en daar zeiden ze hetzelfde. (meisje) Morgen de 20 weken echo!

Met 17,5 weken een geslachtsbepaling gehad met een duidelijke piemel op de foto, bleek het bij de 20 weken echo toch een meisje te zijn haha OEPS 

Wauw echt?? Hoe dachten ze een piemel te zien dan bij 17.5 weken?? Met de apparatuur van nu is dat wel erg! Maar ik denk dat de foutmarge gewoon iets groter is als je vroeger gaat dan 15 weken! Maar het is met goede apparatuur wel zichtbaar, als de baby goed ligt. Have fun!

Er zat duidelijk wat tussen HAAR benen haha. Of het de navelstreng gedeeltelijk was, of een handje wat raar gedraaid was, geen idee. De echo foto’s van toen zeiden echt een jongen. Haha lekker lullig we hadden met vrienden en familie een gender reveal party gedaan. Mooie blauwe ballonnen. Om 2,5 week later iedereen op de hoogte te stellen dat het ineens een meisje was. Even welkom natuurlijk :)

Ik heb bij 14+3 geslachtsbepalende echo gehad, gecontroleerd door 2 verloskundigen. Een meisje!!! Genderreveal party gehad bij 16 weken en super veel roze spullentjes gekocht.
Bij de 20 weken echo bleek het toch een jongen te zijn.

Terug
Bovenaan