Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij hebben bij 15 weken een geslachtsbepalende echo gehad; een meisje. Bij 20 weken nog steeds een meisje, bij de 3D echo met 27 weken ook en bij de geboorte ook
De echoscopiste was bij 15 weken ook heel zeker van dr zaak. Bij de 20 weken echo expres niet verteld wat ze bij de 15 weken hadden verteld, om te kijken of ze hetzelfde zouden zeggen.
Hoe later je het doet, hoe zekerder het is. Maar snap heel goed dat je het graag zsm wilt weten hoor! Ik kon toen ook echt niet wachten totdat ik die echo kon laten doen!
Alvast heel veel plezier!!
Bij mijn eerste klopte het.
Tweede is nu afwachten, maar ga er van uit dat het klopt.
Als ze het niet zeker weten zeggen ze ook niets. De 16e 20 weken echo dus die zullen het ook wel zien
Bij 15 weken een piemeltje (dubbel gecheckt door de verloskundige dat het niet de navelstreng oid was). Ze gaf 90% zekerheid. 20 weken echo zei gelukkig ook; duidelijk een jongen. Maar als ik de verhalen hier zo lees houd ik er toch een heeeel klein beetje rekening met dat ze het toch fout kunnen hebben.