klossen..

Ik had een kraambed. En die kan je toch verstellen van hoogte?? Ik had geen klossen en het bed was wel gewoon hoog hoor. Ik heb de kraamhulp er ook niet over gehoord.

Elina

Goedemorgen

Ipv klossen kun je je bed ook op lege bierkratjes zetten... ook op zes
of acht wat je wil. Dat is ook handig bij een bed met ombouw, onder
voorwaarde dat wel je bodem loszit, want dan verhoog je alleen je bed
en niet perse de ombouw.

Succes er mee

Jip

Hoi,

Ik hoor iedereen maar over klossen. Maar met een paar bierkratten (leeg natuurlijk!) is het probleem ook verholpen. Ga gewoon naar de supermarkt, leg het verhaal uit en vraag om 4 of 6 kratten.   Dit kan ook DE oplossing zijn voor een bed met ombouw. Het kan zijn dat ze statiegeld vragen voor de kratten, maar dat krijg je weer terug als je ze inleverd.
Tip om in zo'n hoog bed te komen: Opstapje of een omgekeerd bierkrat.

Overigens ga ik weer klossen halen als het straks zover is. Maar diverse van onze vrienden hebben zich prima gered met bierkratten. En het schijnt van de kraamzorg ook gewoon te mogen.

Groetjes, Kat

Hoi

Wij zijn ook bierkratjes aan het sparen. Kan de man ook wat doen, vind hij nog leuk ook!
Uiteraard zijn we daar op tijd mee begonnen!
Ik vond het bij de eerste overigens wel prettig om wat hoger te slapen. Ons bed is normaal heel laag, kom je er zo moeilijk uit!
Ook ik ga in het ziekenhuis bevallen, toch gaat het bed omhoog. Stel je voor dat het toch ineens heel snel gaat, bovendien is het ook de eis van de kraamzorg.
Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan