klossen

Vraagje: manlief heeft gisteren de klossen onder het bed geplaatst daar het dan wat makkelijker zou zijn om uit bed te komen. Echter, het is nu veel te hoog: van vloer tot bovenkant matras is 80cm! Ik heb van de kraamzorg begrepen dat de hoogte 65 tot 70 cm moet zijn. En ik moet mezelf nu een beetje uit bed laten glijden... De poten onder het bed zijn niet in hoogte verstelbaar, en de klossen die ik bij Meandergroep heb gehaald zijn ook niet verstelbaar. Iemand een tip?

Klossen vervangen door bierkratjes? ;-) Geen idee lieverd.... Ik kan het zelf gelukkig oplossen met een extra matras want bij ons zijn de poten van het bed wel verstelbaar...

Hoi,

ook wij hebben een vrij hoog bed. Bij onze thuiszorg kon je 2 maten klossen krijgen, een standaardmaat en een lagere (die je echter wel moet reserveren omdat ze er daar niet zoveel van hebben). Misschien eens navragen? Anders inderdaad bierkratjes of een opstapje (maar dat lijkt me zelf niets...)

groetjes Natasja

80 cm is juist goed. De verloskundige wil een bed tussen de 75 en 80 cm hoog, en de kraamzorg ook. Hoger dan 80 cm is ook weer niet ok.

Bij mij zijn de klossen er weer onder vandaan. Joost komt toch niet eerder thuis dan dat de kraamzorg afgelopen is.

Bierkratjes voldoen hier ook prima....maar wij hebben vrij ronde poten onder het bed. Mijn man heeft dan ook nog speciale plankjes moeten maken zodat het bed niet ging schuiven op de kratjes....
En volgens mij mag 80 cm ook gewoon hoor!

Terug
Bovenaan