klossen

Ik las toevallig vandaag de folder van de verloskundige ( als je voor de derde keer gaat bevallen pak je die folder pas laat haha)
En daar stond dus in bij ons: 80 cm vanaf de grond.
Dus kennelijk willen ze bij ons dat je bed zo hoog staat.

Ik las toevallig vandaag de folder van de verloskundige ( als je voor de derde keer gaat bevallen pak je die folder pas laat haha)
En daar stond dus in bij ons: 80 cm vanaf de grond.
Dus kennelijk willen ze bij ons dat je bed zo hoog staat.

Ik heb inmiddels bericht gehad. Het zou eigenlijk 70cm moeten zijn, maar 80cm is nog beter! De meeste kraamverzorgers hoeven dan niet eens te bukken.Ze vergelijken het met een ziekenhuisbed. Mooi dus! Ik ben inmiddels aan de hoogte gewend. Wel moet ik zeggen dat sinds ik deze week avast het bedzeil in bed heb gelegd, ik nu letterlijk met mijn in glijd... :)

Ik heb inmiddels bericht gehad. Het zou eigenlijk 70cm moeten zijn, maar 80cm is nog beter! De meeste kraamverzorgers hoeven dan niet eens te bukken.Ze vergelijken het met een ziekenhuisbed. Mooi dus! Ik ben inmiddels aan de hoogte gewend. Wel moet ik zeggen dat sinds ik deze week avast het bedzeil in bed heb gelegd, ik nu letterlijk met mijn in glijd... :)

Hoi,

fijn dat het in orde is!
Bedzeil, bleh, hier ligt het al ruim een week op bed en ik zweet me rot (doe ik al snel, maar nu is het helemaal een ramp...)

Maar goed, is maar voor een paar weekjes he?!

groetjes Natasja

ik heb zelf kratten bier onder bed staan en dan planken bij houthandel laten zagen ivm het niet willen beschadigen van bed... ik ben zelf 1.60m en kan zelf daardoor ook niet in of uit bed komen.. heb nu zo'n keukenopstapje (1 tree zeg maar) bij mn bed staan en daar klim ik er in en eruit....

Terug
Bovenaan