KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

WHahaha, lekker dom he. Vond het ook niet leuk om door te gaan als er kliusbabes stond. LAten we hopen dat nummer 11 heeeeeeeeel vruchtbaar is

xxxxxxxxxxxxxx

hey happy,

beterschap he meid, en doe rustig aan, ik moet nu vliegen want anders kom ik te laat bij de ha,
Enne klusbabes 11 wordt heeeeel vruchtbaar

xxx linda

hoi meiden,

joepie nummer 11 alweer.
weer ff vanaf me werk.

Happy meid dat klinkt als ziek hoor, let je wel een beetje op jezelf, niet te lang doorlopen he. ziek is ziek.

Linda vervelend dat joey zo vaak die uitslag heb, ik hoop dat de ha nu iets heeft dat werkt.

Renee slaap lekker he, pff zon nachtdienst duurt wel lang. ik vind het knap dat je het kan hoor.

sterretje ben benieuwd naar je buikje hoor. bij mij ziet het eruit alsof ik gewoon vet ben geworden whahaha. heb een extra rol erbij, daar waar je maag zit heb ik nu een enorme vetrol hihih, die moet binnen nu en een paar maanden samen komen met dat onderste buikje hihih.

ga nu maar werken, des te eerder is het weer weekend voor mij.
Had vanacht trouwens een mega bizarre droom en hoop niet dat zulke dingen echt worden, ging over een mk en een meerling, werd huilend wakker. brrr. Sorry rimke leek jou verhaal wel.

nou ga nu echt iets doen.

xxx Bambi

goedemorgen!!1
Klusbabes 11!!! Jeetje, time flies when you're having fun!!!
En wat een mooi gerijm hier nog gisteravond!

Happy: lieverd, even een paracetamolletje of ibuprofen, helpt goed bij griep, en dan een overdosis vitamine C, teveel plas je toch weer uit!!!

Bambi: meisje, lekker chocolade letters eten dan! Heb heel hard gelachten om je gedicht!!!

Renee: hou vol!! Nog twee te gaan! Waarom doe je ze niet gebroken, elke keer 2 nachten? Doe ik ook..........is beter doorheen te komen dan 4 nachtdiensten achterelkaar......vind ik dan he? Nou, hoop wel dat je lekker slaapt en dan nog 1tje te gaan toch, je komt er morgen ochtend uit toch?? Succes dan nog!!! En dan lekker van je weekend genieten, is zo'n feestje altijd als je de nachtdienst uitkomt, wordt dan altijd helemaal eufoor! (op welke afdeling werk je eigenlijk ook al weer??)

Linda: succes bij de dokter met joey! en lekker uitrusten van de drukke dag van gisteren..........jeetje, jij hebt echt lopen rennen!!!

Ik ben gisteren begonnen met ovulatie testen en wat ziet mijn oog vandaag??? Een heel licht streepje.................kunnen we met zijn allen even mijn ei tegen houden tot zaterdag??? Fuckerdefuck, is net mijn mannetje naar het buitenland gegaan!
Hij moet nog niet komen dus..........
Ook ik heb een zere keel............ben dus ook aan de vitamine C geslagen, nou doe ik dat altijd al, dus heb de dosering maar even opgeschroefd! En we eten altijd best wel gezond, ook drink ik elke dag yakult en een flesje knorr vie, zit al de helft van het groente en fruit in wat je moet eten op een dag, dan eet ik nog een appel en vitamine pillen (en tarwekiem, teunisbloemolie, visolie en monnikspeper pillen, whahahaha!!)
Nou ja, ben er niet echt ziek van nog, dus ben preventief bezig hoop ik..........is al lang geleden dat ik echt verkouden was, maar zit nu in zo'n neerwaartse spiraal qua gezondheid, dat dit er ook nog wel eventjes bij kan. Whahaha!!!

hey meiden

Rimke; we houden je ei tegen tot zaterdag, hopelijk wordt je niet ziek meid, en inderdaad net wat je zegt die verkoudheid kan er dan ook nog wel bij je hebt nou zoveel in ene, maar 2008 wordt jouw jaar meid, beterschap

Bambi: het is mogelijk dat je tijdens je zwangerschap rare dromen gaat dromen, ik had dat ook het hoort er schijnbaar bij

Nou de ha denkt dat die uitslag evengoed van zijn speen komt of anders dat ie een allergie heeft tegen het plastic waar de speen van is gemaakt, nu heeft de ha gezegd dat ie geen speen meer in moet doen, hij heeft dat ding alleen snachts dus ik kijk wel effe
Verder heeft joey al een tijdje een rood piemeltje en hij heeft daar al heel lang een vernauwing, ik heb daar al een paar keer melding van gemaakt, maar kreeg steeds het antwoord van dat hebben meer jongentjes en dat wordt vanzelf losser, maar nu heeft hij dus al 2 maandne heel veel pijn als je eraan komt enz, dus daar heb ik ook nog maar een keertje wat van gezegd, en nu ben ik doorgestuurd naar de uroloog en daar moet ik maandag weer heen, waarschijnlijk krijgt ie dan dus weer een operatie aan zijn voorhuidje, maar dat moet ik nog eventjes afwachten, dat kan er ook wel weer bij, maar ja

xxx linda

Happy; lekker vitaminientjes eten, vroeg naar bed, en vooral laten verwennen door je mannetje. Dan ben je er zo bovenop. Hebben jullie mannen dat ook? Als ze ziek zijn, dan doen ze net of ze dood gaan. Sjonge, wat een babys zijn dat dan haha

Linda; wat naar weer allemaal met je zoontje. Hopen dat de uitslag snel voorbij is. En dan misschien nog een operatie aan z'n piemeltje...schiet niet op allemaal

Rimke; ei ei ei, we zijn nu niet blij, even wachten aub, want het mannetje komt pas t weekend.....

Hier verder niks spannends. Nog steeds hetzelfde. Ik ga denk zondag pas weer testen. Het enige wat ik voel, is af en toe steekjes in buik, meer plassen (of denk ik dat?) en meer rugpijn. Rugpijn heb ik wel vaker hoor, maar nu toch wel meer last van.
Ik heb eigenlijk zoiets van, zolang ik geen pijn in borsten heb, zal t wel niets zijn. Vorige x (en ook altijd bij mijn ongi) had ik zo een last van pijnlijke borsten, volgens mij niet gelijk 1e weken zw.schap, dus zolang ik dat nu niet heb, geloof ik er niet  meer  in. Stom he?

Wat een klote weer hier in het Zuiden. Heb elke keer het idee dat het vandaag vrijdag is.
Morgen heb ik trouwens ene vrije dag (onbetaald verlof), s middags naar kapper. S avonds zijn we uitgenodigd bij verjaardag in cafe. Je snapt, ik ga nu geen alcohol drinken. Dus mijn vriend en ik zijn al aan t bedenken wat we gaan zeggen morgen, want t zal wel opvallen. We zeggen denk, dat we na die verjaardag nog ergens heen moeten. Vriend gaat ook niet drinken, als hij drinkt krijgt hij altijd last van zijn oog die geopereerd is, vandaar.
Zaterdag en zondag verder geen plannen, heerlijk niets doen. Beetje huishouden, niet te veel hihi

Terug
Bovenaan