goedemorgen!!1
Klusbabes 11!!! Jeetje, time flies when you're having fun!!!
En wat een mooi gerijm hier nog gisteravond!
Happy: lieverd, even een paracetamolletje of ibuprofen, helpt goed bij griep, en dan een overdosis vitamine C, teveel plas je toch weer uit!!!
Bambi: meisje, lekker chocolade letters eten dan! Heb heel hard gelachten om je gedicht!!!
Renee: hou vol!! Nog twee te gaan! Waarom doe je ze niet gebroken, elke keer 2 nachten? Doe ik ook..........is beter doorheen te komen dan 4 nachtdiensten achterelkaar......vind ik dan he? Nou, hoop wel dat je lekker slaapt en dan nog 1tje te gaan toch, je komt er morgen ochtend uit toch?? Succes dan nog!!! En dan lekker van je weekend genieten, is zo'n feestje altijd als je de nachtdienst uitkomt, wordt dan altijd helemaal eufoor! (op welke afdeling werk je eigenlijk ook al weer??)
Linda: succes bij de dokter met joey! en lekker uitrusten van de drukke dag van gisteren..........jeetje, jij hebt echt lopen rennen!!!
Ik ben gisteren begonnen met ovulatie testen en wat ziet mijn oog vandaag??? Een heel licht streepje.................kunnen we met zijn allen even mijn ei tegen houden tot zaterdag??? Fuckerdefuck, is net mijn mannetje naar het buitenland gegaan!
Hij moet nog niet komen dus..........
Ook ik heb een zere keel............ben dus ook aan de vitamine C geslagen, nou doe ik dat altijd al, dus heb de dosering maar even opgeschroefd! En we eten altijd best wel gezond, ook drink ik elke dag yakult en een flesje knorr vie, zit al de helft van het groente en fruit in wat je moet eten op een dag, dan eet ik nog een appel en vitamine pillen (en tarwekiem, teunisbloemolie, visolie en monnikspeper pillen, whahahaha!!)
Nou ja, ben er niet echt ziek van nog, dus ben preventief bezig hoop ik..........is al lang geleden dat ik echt verkouden was, maar zit nu in zo'n neerwaartse spiraal qua gezondheid, dat dit er ook nog wel eventjes bij kan. Whahaha!!!