hoi meiden ,
weer ff vanaf me werk, ben hier klaar en veveel me dood haha.
rimke lekker de openhaard aan, dat vind ik ook lekker (heb geen haard hahah) maar doe dan kaarsen aan en dan met de kerstboom erbij, dan vind ik dit weer helemaal niet erg, als je niet naar buiten hoef haha. Maarre dat eitje moet indd nog maar ff wachten he. miss duurt het indd nog 2 dagen voor je een vette streep heb he.
bieb meid nog steeds niks, wel balen hoor, maar een natte doos is indd wel een goed teken. Ik heb het ook zo erg haha. soms ook de witte vorm daarvan. ik vind het iets minder, want soms geurt het best sterk en heb ik echt het idee dat ik al een dag in een pisbroek loop ofzo.
Linda wat rot van joey, maarja dat scheint zo met kinderen te gaan die hebben altijd iets hihi. ik hoop dat het niks ernstigs is. succes ermee.
Vandaag zei me collega weer iets vreemds. Kijk wij willen graag verhuizen, maar we kunnen niet kopen, geeft niks dan huren we gewoon, maar hier waar ik woon gaat dat met een puntensysteem en we hebben op dit ogeblik nog niet genoeg punten. Nou waren we van de week 8e op een huis dat we wel leuk vonden, jammer maar we komen steeds dichterbij. maar over 2 maanden wil ik stoppen met reageren voor een poosje, i.v.m. de babykamer.
Zegt me collega, waarom heb je dan niet gewacht totdat je verhuisd bent? Nou daarom niet, ik zie niet waarom een kindje niet op me flat kan. tuurlijk ik verhuis ook liever voor de geboorte maarja heb niet alles voor het zeggen en anders als de uk een paar maanden oud is lekker naar een 1 gezinswoning. Maak mij niet veel uit. Maar volgend mijn collega had ik dan niet alles op orde, voordat ik er aan begon, pardon !!!! ik heb alles keurig op orde, dat verhuizen is bijzaak. Ach ga verder de discussie niet aan , helemaal geen behoefte aan. maar heb wel het idee dat ze het niks vind.
Wat ik wel weer lief van haar vond was dat ze gisteren positiebroeken voor me mee nam, alleen paste ik er maar 1, tja mijn kont is nou eenmaal al groter dan die S van haar hahah, maar een leuke zwarte nette broek met mega veel rek, dacht eerst daar kom ik nooit in hahaha, was een s je dus vandaar, maar hij paste wel, de spijkerbroeken hellaas niet. ach gaat binnenkort maar 1 kopen want groei met de dag. hihih
ook had ze de baby albums bij haar van haar kinderen, zo zag ik ong. net na de geboorte en foto's van de echo enzo, was heel leuk.
maar de placenta vond ik een beetje goor hoor, maar goed ieder zijn ding.
ga weer ff , of is er iemand online ?
xx Bambi