KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Dames, heb ik ook al  s verteld dat ik zo een 'nattig' gevoel onder heb. ALsof mijn doos kletsnat is...(haha sorry). Is dat goed of slecht? trouwens al vanaf vorige week hoor. hmm vreemd

He hallo!

Linda: wat naar, moet joey misschien weer onder het mes......laten we duimen dat het meevalt!
Bieb: Hahaha, ja die smoesjes waarom je niet drinkt!! Antibiotica kuur, ik moet nog rijden, heb last van hoofdpijn en door drank wordt het erger, enz, enz, enz.
Ik duim nog steeds voor je hoor!
Lekker morgen een dagje vrij! Werk je anders fulltime? Dat het met onbetaald verlof moet? Had je geen vakantie dagen meer..............het is ook het einde van het jaar!

Hier in het altijd mooie Velp is het vandaag ook niet zo mooi hoor! Het regent de hele dag al pijpenstelen...............heb lekker onze openhaard aan gezet. En de poesjes zijn het daar helemaal mee eens, die liggen knorrend naast me op de bank!
Hoest met jouw katje Bieb? Is hij nog van slag dat hij alleen is nu? En begin jij al te wennen dat je er nog 1tje hebt?
Toen mijn lekkere dikke zwarte kater vorig jaar aangereden werd kon ik niet thuis zijn, zo stil was het. Binnen twee maanden hebben we toen deze twee gekocht. Want banjer was 10 kilo, en deze twee nu 9 kilo bij elkaar............hihihi.
Ik mis mijn poezebeest nog elke dag, kan er af en toe ook echt om huilen, hij is er nu anderhalf jaar niet meer, maar toch heeft hij nog een grote plek in mijn hart! Was zo'n top beestje.........nouja, genoeg gezemeld, ga effe lekker een kop thee zetten!

hey meiden

Bieb: wat balen meid, nog steeds niks wijzer, enne een natte onderkant hahahaah had ik ook toen ik zwanger was van joey, ik liep toen op een gegevne moment met maandverband in me broek, maar dat was wel later in de zwangerschap, maarrrr het zegt niks natuurlijk, ik hoop het zo voor je,
en wat morgenavond betreft, kan je inderdaad zeggen dat je een kuurtje hebt of hoofdpijn hebt smoesjes genoeg

rimke: lekker op de bank bij de openhaard, gezellig hoor, maar het is natuurlijk gezelliger als je mannetje erbij is, maar met de poes erbij lukt het ook hahaha

Het regent hier ook pijpenstelen, ik blijf vanmiddag lekker thuis, ik heb net een treinbaan voor joey in elkaar gezet, zal ie helemaal opkijken als ie straks van zijn bedje afkomt
en ik hoop ook dat het allemaa snel goedkomt met joey, ik heb nou zoiets van nou opereer   zijn piemeltje dan ook maar meteen dan hebben we dat ook maar gelijk gehad, arm kindje heeft na zijn oogoperatie echt een trauma voor de dokter overgehouden

xxx xlinda

Ik heb trouwens een berichtje terug gekregen van het Jongegezinnen forum over dat het forum weer stuk was, Ik was begonnen in mijn mail met g*dverdommen wat een k*tforum hahahaha, en ik kreeg terug, wij snappen dat je boos bent en ook wij vinden het heel vervelend dat het forum steeds stuk is maar we doen onze best, en hopen dat je op het forum blijft, haah, ik had er ook ingezet dat ons topicje het nu heel erg zat was en dat we overgingen stappen naar een andere site die het wel doet haha

xxx linda

hoi meiden ,

weer ff vanaf me werk, ben hier klaar en veveel me dood haha.
rimke lekker de openhaard aan, dat vind ik ook lekker (heb geen haard hahah) maar doe dan kaarsen aan en dan met de kerstboom erbij, dan vind ik dit weer helemaal niet erg, als je niet naar buiten hoef haha. Maarre dat eitje moet indd nog maar ff wachten he. miss duurt het indd nog 2 dagen voor je een vette streep heb he.

bieb meid nog steeds niks, wel balen hoor, maar een natte doos is indd wel een goed teken. Ik heb het ook zo erg haha. soms ook de witte vorm daarvan. ik vind het iets minder, want soms geurt het best sterk en heb ik echt het idee dat ik al een dag in een pisbroek loop ofzo.

Linda wat rot van joey, maarja dat scheint zo met kinderen te gaan die hebben altijd iets hihi. ik hoop dat het niks ernstigs is. succes ermee.

Vandaag zei me collega weer iets vreemds. Kijk wij willen graag verhuizen, maar we kunnen niet kopen, geeft niks dan huren we gewoon, maar hier waar ik woon gaat dat met een puntensysteem en we hebben op dit ogeblik nog niet genoeg punten. Nou waren we van de week 8e op een huis dat we wel leuk vonden, jammer maar we komen steeds dichterbij. maar over 2 maanden wil ik stoppen met reageren voor een poosje, i.v.m. de babykamer.
Zegt me collega, waarom heb je dan niet gewacht totdat je verhuisd bent?  Nou daarom niet, ik zie niet waarom een kindje niet op me flat kan. tuurlijk ik verhuis ook liever voor de geboorte maarja heb niet alles voor het zeggen en anders als de uk een paar maanden oud is lekker naar een 1 gezinswoning. Maak mij niet veel uit. Maar volgend mijn collega had ik dan niet alles op orde, voordat ik er aan begon, pardon !!!! ik heb alles keurig op orde, dat verhuizen is bijzaak. Ach ga verder de discussie niet aan , helemaal geen behoefte aan. maar heb wel het idee dat ze het niks vind.

Wat ik wel weer lief van haar vond was dat ze gisteren positiebroeken voor me mee nam, alleen paste ik er maar 1, tja mijn kont is nou eenmaal al groter dan die S van haar hahah, maar een leuke zwarte nette broek met mega veel rek, dacht eerst daar kom ik nooit in hahaha, was een s je dus vandaar, maar hij paste wel, de spijkerbroeken hellaas niet. ach gaat binnenkort maar 1 kopen want groei met de dag. hihih

ook had ze de baby albums bij haar van haar kinderen, zo zag ik ong. net na de geboorte en foto's van de echo enzo, was heel leuk.
maar de placenta vond ik een beetje goor hoor, maar goed ieder zijn ding.

ga weer ff , of is er iemand online ?

xx Bambi

hey bambi

Ik vind je collega wel een beetje een apart geval als ik dat zo zeggen mag, eerst kat ze je af om het maar zo te zeggen en vervolgens neemt ze positiekleding voor je mee en fotoboeken om te laten zien, maar ja misschien is ze wel een beetje jaloers op je, je weet maar nooit
Haha en die placenta is ook inderdaad niet iets fraais om te zien, ik heb die foto's ook maar ergens onderin een la en niet in mijn foto album want dat hoeft iemand anders niet te zien, ik vond het wel grappig om te zien wat joey zijn "huisje" zeg maar 9 maanden lang was

xxx linda

Hey meiden!

Even snel een berichtje van Pip! Pipperdepip was druk deze week (nog geen avond in huis geweest) maar heb nu WEEKEND! Morgen lekker vrij: kerstboom opzetten, extra dingetjes thuis doen, zalig! Mannetje is ook vrij dus extra gezellig.

Moet er nu ook alweer vandoor, vanavond nog even druk maar morgen lees ik alles bij.

Denk aan jullie allemaal hoor!

Dikke kus Pip

Terug
Bovenaan