KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

wahahaha, denk dat ik ook patatjes ga eten en dan 10 kilo lichter worden door naar de wc te gaan!

Ik heb m'n lichaam officieel "stom en dom" benoemd, het doet het niet....wie moet er nou 80 dagen tot een volgend ongesteldheid....DOM DOM DOM.

Lekker hakken en zagen in de kippetjes Anouska? WAar doe je dat dan, thuis of hebben jullie een soort van bedrijfskeuken?

Jeetje meiden, hebben jullie tijd over ofzo hahaha. ik loop me rot te rennen en jullie kletsen maar!!! Wie doet het nou goed????? whahahahDat is een voornemen voor het nieuwe jaar, niet meer zo rennen ...... leuk he ,n et verzonnen

Kus happy

heel opgelucht haha!

We hebben op het werk vandaag hard gepoetst!

De bewoners bij ons hebben in  de rookzaal een nieuwe tv gekregen. Die kwam op de plaats te hangen waar twee schilderijen hingen. Nou was het daar zo vies (25 bewoners die roken als ketterts...tel uit je winst) dat we maar zijn gaan verven. Hebben we de hele muren schoon kunnen maken met sint mark. Kwam een collega op het idee om de plafond platen ook te doen... we zijn ander ´half uur bezig geweest daarmee en nog maar een klein beetje gehad. En als je daar aan begint kun je niet na 10 platen zeggen we stoppen ermee... Nou gaan we morgen verder...Heb nu pijn aan mn poets arm!!!

Anoeska, voor jou kook ik graag hoor!
Bambi: lieverd, zo'n koppijn?? Oervervelend! Neem lekker een p'molletje!
Pip: Dom, Dom, Dom, Dom ,Dom, Dom, Dom en nog es dom!!!!

hey renee

hahaah als mensen horen dat ik een tatoe heb dan zeggen ze huh jij!, ik zeg dan ja ik is dat zo gek, ik zie er schijnbaar een beetje kakkerig uit hoewel ik dat helemaal niet ben hahahaha

jeetje he ik moet echt per stukje reageren anders weet ik het niet meer haha

Anoeska: geen kerstpakket, achhh we gaan inderdaad allemaal voor je inzamelen

xx linda

Hey ladies,

Ga zo even alles lezen. Alweer bijna een topic vol!!!!!!
Heb vandaag 50 min. in de stoel van de tandarts gelegen. (2 kiezen werden blootgelegd). Voel het nog goed.
Lama's waren leuk vrijdagavond. Vind Ruben Nicolai zo'n schatje.........zucht....

xx

Ok nu even lezen

Terug
Bovenaan