KLUSBABES 16

Klinkt lekker! Taco's!
Ik heb nog pasta van van de week over, lekker makkelijk dus!
zondag avond heeft op sbs6 allemaal leuke woon programma's en vanavond boer zoekt vrouw.
Het mannetje is net naar New York vertrokken dus heb lekker het rijk alleen!!!

ach lees net je berichtje te laat haha, dus met z'n 2-en vanavond. pasta is ook altijd lekker, hadden we van de week al

wij gaan altijd om 6 uur het woonprogramma op sbs 6 kijken.. Dan zoeken die 2 presentatoren 1 of 2 woningen voor andere stellen. Ook erg leuk

k vind wel dat we hier moeten kunnen blijven praten over alles, en als dat nou over die achterlijke en hondsbrutale corina gaat, doen we dat gewoon, het getuigd alleen maar van haar kant uit van hoe ze echt in elkaar zit. Zielig dus.
Maar buiten ons topic reageren we gewoon niet meer op die twee andere topics.........Laten wij dan maar volwassen doen he? Zijn tenslotte ook al boven de dertig................

Nou ik geloof dat ze het heeft begrepen.
Ze heeft in ieder geval mijn berichtje over de redactie gelezen........
Weet je, ik kan echt een heleboel hebben, maar dit soort types...........we hebben het godverdegodver al een half jaar harstikke gezellig met elkaar en iedereen die hier nieuw bijkomt, en dan begint zo'n trut te rellen, kappen moet ze. Hoe vaak moeten wij onze excuses aanbieden en kunnen zij maar zeggen tegen ons wat ze willen?
Laag-bij-de-grond, achterbaks, oerdom en ontzettend  ondoordacht............
Ben er echt een beetje pissig van en dat heb ik echt niet gauw.
Anyway, ga mijn prakje even opwarmen en even nog wat fruit naar binnen werken!

tot vanavond!!
Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan