Hallo dames,
Ik heb het bij kunnen lezen tot ongeveer 20.00 uur. Ik ben bezig geweest voor die presentatie en zenuwachtig. Lijkt net of ik morgen een spreekbeurt heb.
@linda: tja, als ik het zo lees zou ik de gyn er echt op aan spreken. En kruip vanavond maar vroeg onder de wol meid.
@jacqy: Echt shit, toch rd's. Hoe is het verder met je.
@bambi: de 20-weken-echo alweer. Dat gaat echt snel. Ik ben idd alweer 28 weken. Maar ik begin weer last te krijgen van vermoeidheid en ik kan slecht draaien in bed. Van de ene zij naar de ander en je voelt je buik gewoon meezakken. Ook heb ik de laatste tijd vaker dat ik me plots erg slecht voel. Benauwd etc. Vaak blijkt dit een opgeblazen gevoel te zijn. Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten, maar anderzijds zal ik tegen de tijd dat de bevalling in de buurt komt mijn angst hebben overwonnen en staan te juichen dat het er eindelijk uit mag. Ach ja, het laatste semester.
@april: 10 juni als uitgerekende datum. Staat het al op de roze wolk?
@rimke: nou zeg, dan zeg je iets over mij, maar je was zelf ook goed op dreef. Ik hoop dat je dat morgen ook hebt. Dan weet ik in ieder geval dat je niet ko ligt door de 1,5 uur slaap. Ik hoop echter dat je morgen langer kunt blijven pitten.
@mammoet: ik vind zelf dat het fijn is voor je schoonzus om er van op de hoogte te zijn, zodat de klap niet te hard aankomt. Maar zoals rimke zegt, je vriend moet dat doen, anders ben jij straks de gebeten hond.
@happy: fijn weer een nieuw kleurtje op de deur.
Dames, ik ga er vandoor. Ik probeer een dezer dagen bij te lezen. Echter als het aantal pagina's per dag minder wordt.