Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
April: Hij is ontvoerd geweest ofzo.. of aangevallen in argentinië .. hij is toen in het ziekenhuis beland en wist niks meer ofzo/./ dat ik wat ik nu heb meegekregen..
En die kleine meid die er als laatste bij is gekomen.. de beste vriendin van Jodi heeft kanker.. nu pauze
Owja volgens mij voelt nick zich ook schuldig tegenover Tess
haha niet echt een update ik weet zelf amper wat er aan de hand is..
das snel.. Squrd is alweer schoon (kankervrij) blijkt dat het een moedervlek was..
Oeh... Nick heeft vlagen terug van z'n aanval op hem.. Hij werd van achter aangevallen en als iedereen een hand op z'n schouder legt denkt hij dat het zijn aanvaller is.. nou viel die net Alex aan..
Vind je ook dat alex eigenlijk veel beter bij Stevie Past? hihi xxxxx
Ow jody en der ma zien elkaar weer.. bij de handtekeningen sesie van der boek..
Heb koppijn.. en was gisteren aovnd echt misselijk.. Toen ik in bed ging liggen heb ik zelfs nog een laatste kado gehad.. (nog even geklust) En 10 min later was ik me toch misselijk.. had echt zoiets van ga maar in de startblokken staan je zult zo meoten rennen.. maar tot 4 uur wakker gelegen en toen was het er telkens met vlagne wel en neit.. en vanochtend nergens last van.. nu nog steeds met vlagen wat misselijk maar niet zoals vanacht..