Goeiemorgen lieverds....tjonge alweer een nieuwe...pfff wat vliegt de tijd. Ik zat toen ik pas op dit forum kwam met iemand te kletsen en die was gelijk de eerste ronde zwanger...nu is ze alweer zwanger van de tweede en op de een of andere manier wordt ik daar zo verdrietig van joh.....vind het gewoon niet eerlij...zo das er ook weer uit haha
Linnie, heel veel succes lieverd....wil je me een sms sturen misschien. Ben vanaaf pas laat en heb ook al de kriebels in mn buik voor je.........ach die joey, ziekjes.....lieve schat heeft pech he...geef hem maar een dikke knuffel van me
Buuf, haha lekker aan het kletsen he in je uppie...mis je hier wel hoor
Jacq, goed zo...de schouders eronder en plannen met de babes....ik kan allebei de data s maar weet nietr hoe ik dat schema hier krijg haha blond he
Bieb, vandaag de zaadjes inleveren toch...spannend, toch weer een stap he.......
Bambi, 20 kilo afvallen...pfff. Bij mij staat het nu ff stil en dan vind ik het zooooo moeielijk om door te zetten.........het is nu ook wel een moeilijke periode idd, al dat lekkers...werkse meisje
Rimke, naar de haptonoom....wakker worden maudy !!!!!!!!! haha
Meiden, ik moet de deur uit...tot latersssss....linnie denk aan je en duim voor je hoor schat.......
Liefs happy