***Klusbabes 33***

A

Anoniem

Guest
Speciaal voor alle lieve klusbabes meiden.
Dan we nu maar een keertje allemaal zwanger mogen worden!!!!!!!

goeiemorgen meiden

ik krijg de datums niet hierheen maar 17januari dan zou ik wel kunnen met het uitje.

ik heb in ene kleine letters hoe dat nou weer kan hahaha,

Phoebe: lekker het topic aan het vollullen hahaah

Jacqy: wel lekker dat je lotgenoten hebt gevonden altijd lekker als je vragen kunt stellen enz.

joey is nog steeds niet goed, ik ga ook efe een nieuwe thermometer kopen want ik denk dat deze stuk is, de arme schat heeft hoog rode wangen en is kokend heet en de thermometer geeft 38,0 aan, ik breng hem straks maar even naar me schoonmoeder toe en ik ben super zenuwachtig voor de echo niet normaal meer, ik wordt ook wel een beetje bang nu, maar ja positief blijven het zit goed,

als ik thuis ben dan breng ik verslag uit, na de echo moeten we namelijk nog even kozijnen uitzoeken dus ik ben niet gelijk thuis

xxx linda

Goedemorgen!

Goed gedaan Phoebs...........

Linnie wilde je even succes wensen zometeen!! Gaat goed komen, kaarsje brandt!!

Ik ga mijn meisje even wakker maken, moeten om 10 uur bij de haptonoom zijn, en ze moet nog wakker worden en eten............slaapkopje!!!

Tot later!!!

rimke: succes bij de haptonoom meid,

bieb; succes met de zaadjes inleveren

happy: heb je het gezellig gehad met je vriendin

de letters zijn weer normaal hahahaha
Joey doet nu gelukkig even een broodje naar binnen werken maar ik vind het zo zielig, nog 2,5 uur dan heb ik de echo, me hele maag draait om van de zenuwen hahahhahha

xxx linda

Goeiemorgen lieverds....tjonge alweer een nieuwe...pfff wat vliegt de tijd. Ik zat toen ik pas op dit forum kwam met iemand te kletsen en die was gelijk de eerste ronde zwanger...nu is ze alweer zwanger van de tweede en op de een of andere manier wordt ik daar zo verdrietig van joh.....vind het gewoon niet eerlij...zo das er ook weer uit haha

Linnie, heel veel succes lieverd....wil je me een sms sturen misschien. Ben vanaaf pas laat en heb ook al de kriebels in mn buik voor je.........ach die joey, ziekjes.....lieve schat heeft pech he...geef hem maar een dikke knuffel van me

Buuf, haha lekker aan het kletsen he in je uppie...mis je hier wel hoor

Jacq, goed zo...de schouders eronder en plannen met de babes....ik kan allebei de data s maar weet nietr hoe ik dat schema hier krijg haha blond he

Bieb, vandaag de zaadjes inleveren toch...spannend, toch weer een stap he.......

Bambi, 20 kilo afvallen...pfff. Bij mij staat het nu ff stil en dan vind ik het zooooo moeielijk om door te zetten.........het is nu ook wel een moeilijke periode idd, al dat lekkers...werkse meisje

Rimke, naar de haptonoom....wakker worden maudy !!!!!!!!! haha

Meiden, ik moet de deur uit...tot latersssss....linnie denk aan je en duim voor je hoor schat.......

Liefs happy

Ik heb gewoon kriebels in mijn buik voor je linnie...............maar ik lees dat ik niet de enige ben.......
Succes zometeen, en daarna lekker jezelf even verwennen met iets leuks of lekkers........whahaha!!! Gaat helemaal goedkomen meisje, ik duim voor je en nogmaals: het kaarsje brandt voor je!!

Happy: werkze meisje!!

Nou, meisje heeft gegeten en ligt nog even in bed voordat we gaan, anders duurt de ochtend zo heel lang voor haar. Als we terug komen krijgt ze nog een fles en dan mag ze meteen haar bedje weer in.......lekkere griet, zal vanmiddag nog even een foto van haar plaatsen!

Kus en tot later!!

Goedemorgen

linnie veel succes lieverd! Denk aan je!

kom zo weer terug!

x Jacqy

Klusbabe's uitje

Zaterdag 17 januari

Jacqueline
Diana
Phoebe
Happy

Zaterdag 24 januari
Jacqueline
Diana
Phoebe