***Klusbabes 33***

Joehoe!!!!
Gefeliciteerd meisje!!!
Volgende echo is gewoon een kloppend hartje op te zien!!
Fantastisch, ben helemaal blij!
En dan ook nog kozijnen gevonden..........wat een feest!!
Whahahaha!!
Geniet lekker van dit goede nieuws meisje!!

O, en ik wil graag mee met het uitje, maar ik ben dan weer aan het werk dus ik weet nog niet of ik die weekenden vrij ben of moet werken, en of fons dan ook nog thuis is.........is fons niet thuis moet mijn ukkie mee, en kom ik zowieso wel even een uurtje maar als we een langere activiteit gaan doen, weet ik niet of me dat dan gaat lukken!

Rimke, je moet mee hoor! je hoort er bij!
En als fons moet werken, neem je maudy gezellig mee!

He, nr 33 al weer, jullie hebben weer te veel gekletst haha

Linda; Ben zo blij voor je, het vruchtje zit in ieder geval in de baarmoeder. En volgende  x gewoon een kloppend hartje! Geniet er van

Bambi; dat is  altijd zo klote als je niet weet wat je aan moet doen. En vooral als je nog niet alles aan kan. Ik mag hier op werk geen spijkerbroek aan, is af en toe ook lastig hoor. Dus als ik nu wat nieuws koop...in ieder geval dus geen spijkerbroek.
Straks weer kleertjes kopen voor lois, nog ef en ze kan maatje groter aan

Rimke; weer hartstikke leuke fotos, ze ziet er goed uit hoor!

jacqy; Mijn vriendin heeft er voor de 1e lang over gedaan om zwanger te raken, weet niet hoeveelste poging met IVF. En nu met 2e volgens mij wel sneller. Dus t kan zeker!!!
Ik weet niet wat ik van IUI moet denken, volgens mij is dat meer niet lukken dan wel lukken. (dat krijg ik hierna als t niet lukt....) Kop op meid, we houden vol....

Ik heb hetzelfde als Bambi. Ik beschouw jullie echt als mijn vriendinnetjes. Enja, in het echt zal het misschien met sommige minder klikken, maar dat zien we dan wel weer. k ga zo even de datum invullen!

Vanmorgen de zaadjes ingeleverd, Sjonge, wat een geregel zeg, Kan alleen tussen 8-10 inleveren. maarja, mannetje gaat normaal al om  7 uur de deur uit, en zaad moet eigenlijk binnen uur ingeleverd zijn. Dat wordt erg krapjes dus. Hij is vanmorgen later begonnen, om 8.10 heb ik de zaadjes ingeleverd en ik was 8.20 op werk. 40 minuten te vroeg dus, maar ik ga gewoon straks eerder weg. En nu maar afwachten. volgende week kan ik bellen.
En nu kunnen we weer flink klussen haha, Mannetje belde net dat hij al klaarlag whahaha, hij heeft er zin in. Ik wil eigenlijk pas overmorgen ofzo, anders heb ik al geen zin meer voor de echte klusperiode begint haha

ga ef kijken welke datum ik kan

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2008 12:17:49'));

Klusbabe's uitje

Zaterdag 17 januari
Jacqueline
Diana
Phoebe
Happy
Bieb

Zaterdag 24 januari
Jacqueline
Diana
Phoebe
Happy
Bieb

Graag invullen wanneer je mee kunt!!

Ik kan dus tot nu toe beide datums, maar ik wil wel snel weten wat de def. datum wordt, want ik werk nl om de week op zaterdag, en ik heb nog niks ingepland, maar dat moet ik wel zeker eind van de maand doen ivm inplannen afspraken op werk

En ik heb nog zo een aktietreinkaartje voor 10,- wat loopt t/m 25 januari, dus komt goed uit haha

dank jullie voor de felicitaties meiden het is nu echt maar ja er kan natuurlijk nog van alles gebeuren maar daar denken we maar even niet aan
en ik beschouw jullie ook echt als vriendinnen, en ik heb echt zin in het uitje hoor meiden

rimke; voor jouw wordt het ook weer spannend met het werken, zal voor jouw ook wel weer eventjes wennen zijn

jacqy: o okee een maillijst wel fijn dat niemand het kan zien want gaat een ander ook niet aan,

bieb; de zaadjes ingeleverd ergis dat he dat er maar een uurtje overheen mag gaan, maar het is allemaal gelukt gelukkig, en je man ligt er alweer klaar voor whahahahahahaah, succes meid

xxx linda

oje, we waren bijna naar pagina 2 gezakt! hahha

bieb, zaadjes zijn ingeleverd. gedoe he! vind ik ook altijd!

Ik beschouw jullie ook als vriendinnetjes hoor! Heb nu al zin in het uitje!

Lekker makkelijk gegeten. Broodje shoarma! heerlijk af en toe!

Zijn er nog meiden online???

x Jacq

Terug
Bovenaan