KLUSBABES 7!!!

April!! wat geweldig!!!
Hartelijk gefeliciteerd!! geniet er van!

Pip wij zijn pas vanaf de 28e bezig om de dag, dus pas anderhalve week. Maar het lijkt al veel langer!
Laatste keer dat ik zo vaak seks had was toen we elkaar pas kenden en nog helemaal totally in love waren! hihi

ik moet alvast effe reageren hoor want anders en ikhet kwijt

Linda: ik vind het voor jouw ook erg spannend hoor meid, nog effies, en nu ook al misselijk, spannnnnend

Pip: een heel gedoe he met die stomme testen, eerst een licht streepje en dan weer helemaalniks, hopelijk voor ons dan morgen in ene een mega dikke streep, zitten we voor jan doedel onze plas 4 uur lang op te houden

Happy: lekker de intratuin leegekocht meid, voelt wel eens lekker he ongegeneerd winkelen hahah

ga weer effe verder met bijlezen
xxx linda

Al zo lang Renee!! Idd, de tijd dat we zo vaak klusten was toen we elkaar nog maar net kenden! hihi

Is het nog wel steeds geheel vrijwillig?

X

April! Geweldig meid!! gefeliciteerd!! maar er een gezellige avond van met je mannetje!!
Geniet ervan!
happy was t leuk in de intratuin?
We hebben heerlijk gegeten saampjes.. toch wel even een domper.. eerst een weekend elkaar niet gezien en nu ook nog ongie.. baal echt stevig! en lopen kan ik ook al niet! het gaat lekker hier!
Voor de meiden die ik ook op hyves heb.. er staan foto's van t weekend op.. en er komen er nog meer.
Liefs Jacqy

ja..nou gewillig...
Hij is er zowieso niet vies van haha. Lichte dwang zit er toch wel bij hoor. Maar als we echt geen zin hebben dan ga ik ook niets forceren.

He hallo!
Wat een geklets hier!!!
Jeetje April! Gefeliciteerd meid! Ga er lekker van genieten!!!! Hoera!!!!
Hier alles vrij rustig, donderdag lekker met het mannetje op vakantie.
Is gisteren weer terug gekomen van zijn reis dus dachten, laten we maar eens even klussen.....................en daarna, bloed!!! Ik schrok me te pletter! Een klein donkerrood stolseltje van ongeveer een kwartje groot..........ik dacht daar gaat ons kindje..........maar gelukkig bleef het daarbij..........ook geen andere heftigere krampen dan anders dus kwam echt als donderslag bij heldere hemel..........maar dus ook vandaag niets! Gewoon jeukende tieten, gevoelige buik...........pffffffffffffffff! Thank god!!!
Voor 23 oktober afspraak gemaakt bij verloskundige en dan anderhalve week later de echo.........spannend!!!

Nou Rimke dat zal idd wel even schrikken zijn geweest! gelukig was het maar een beetje!

Jacqy leuke foto ´s! liepen toch aardig wat dames mee!!

Terug
Bovenaan