Klussen voor het eggie! Het gaat beginnen!! Joepie!

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal,
Ik reageer al een tijdje af en toe op berichtjes en lees elke dag met jullie mee! Vind het super om te lezen hoe jullie ermee bezig zijn!
Voor ons gaat het nu ook beginnen! Mijn vriend en ik hebben afgesproken na mijn volgende menstruatie, die r nu aan zit te komen, te beginnen met klussen voor het eggie!
Super! Ik heb er zo'n zin in! Hopelijk ben ik snel zwanger maar ja...dat weet niemand. We gaan er gewoon voor!
Alleen ik heb een vraagje:
Ik ben onregelmatig ongesteld.
In maart gestopt met de pil en daarna de volgende cycli gehad:
28 dagen
31 dagen
39 dagen
Zit nu op dag 32 en hoop dat nog één keer de ongi snel komt! haha
Wat denken jullie dat de beste dagen zijn om te vrijen?
Of is 3 x per week de beste optie als je onregelmatig ongi bent?
Liefs,
Billie, 26 jaar
Op weg naar ronde 1 voor eerste kindje!

hoi Billie

Spannend!!!!
Wij gaan ook net beginnen voor het ''eggie''.
Ik zelf ben net gestopt met de pil na 9 jaar, en heb dus geen idee  hoe mijn natuurlijke cyclus in elkaar steekt. Anyway, hoeveel keer per week je zou moeten klussen kun je toch niet zeggen volgens mij. Je moet er in ieders geval nog wel plezier aan beleven. Maar ik denk dat wij een schema van om de dag willen aanhouden, al vind ik dat moeilijk om van te voren te zeggen, het moet wel een beetje spontaan blijven. Het ligt er  maar  net  aan hoe lang die zaadjes het uithouden. Mijn man heeft er in ieders geval al veel zin in, die van jou ook?
Dus....veel plezier en suc6!!

Groetjes Joy

Weet je waar je eens zou moeten kijken of www.babybrabbel.com dan naar interactief en dan naar datum calculator. Kan je je cyclus laten berekenen. En een vruchtbaarheidskalender, misschien heb je daar wat aan. En buiten dat om is het een erg leuke site.

Hoop voor je dat het maar snel raak mag wezen.

Groetjes Chippie

Hoi Joy,

Wat leuk dat jullie ook net beginnen! En volgens mij zijn we ongeveer van dezelfde leeftijd!
Ja, daar heb je gelijk in, het plezier is belangrijk!
Mijn mannetje heeft er ook heel veel zin in! Hij vindt het allemaal wel eng maar ziet het al helemaal voor zich, zo'n kleintje.
Hoop dat het klussen idd een beetje spontaan zal gaan. Het is toch wel een beetje gek dat je niet meer vrijt voor je plezier maar om een klein nieuw mensje te maken.
Maar des te mooier is de daad ;-)
Ik denk dat wij ook maar gaan proberen het om de dag te doen. Wel iets vaker als normaal dus...ben benieuwd!
Eerst maar eens ongi worden. Dan weet ik tenminste wanneer mijn nieuwe cyclus begint.
Ben jij regelmatig ongi?

Liefs, Billie

Spannend hoor!
Wij willen over 2 maanden beginnen, dan ben ik nl 3 maanden gestopt met de pil en zijn de meeste hormonen uit mijn lichaam. Gelukkig is mijn menstruatie al wel op gang, nu alleen afwachten of het regelmatig komt. Suc 6 met klussen, hoop dat je snel zwanget bent.
groetjes

Heej Billie,

Als 1979 jou geboortejaar is dan hebben we idd ongeveer dezelfde leeftijd.
Op de vraag of ik regelmatig ben: ik heb geen flauw idee!
Ik ben nu ongi, maar geen idee hoe mijn lichaam alles organiseert, ben lang aan de pil geweest. Maar goed wie niet waagt wie niet wint toch?
Mijn man denkt dat  het wel meteen raak zal zijn, geen idee waar hij dat vandaan haalt. Ik kan alleen maar hopen dat we zoveel geluk hebben.  Het berekenen  en wachten lijkt me nog het meest zenuwslopend. Ik ben blij dat ik me op het forum heb aangemeld, tis wel erg leuk om over je ''geheime missie'' te kunnen kletsen. Tenminste wij hebben het niemand  verteld, al vindt mijn man dat  we het best tegen iedereen kunnen zeggen dat we er mee bezig zijn. Ik heb zelf alleen niet echt de behoefte dat bij ons de hele omgeving dadelijk zit mee te rekenen en ons de hele tijd vraagt hoever we ermee zijn. Hoe is dat bij jullie?  
Nou hopelijk komt het allemaal binnenkort goed.

Groetjes Joy  

Hoi, hoi,
Wij zijn ook net begonnen en volgens mij moet deze week mijn vruchtbare week zijn.
Dus ik ben benieuwd. Wel een apart idee dat we klussen gaan met een nieuwe reden namelijk een kindje en niet meer alleen voor de lol.  ha,ha,ha.
Groetjes

Wat is het toch een gezellige boel hier!

Wij zijn nu in de 5e ronde.
Mijn man dacht dat hij superzaad had en het ook wel in 1 keer raak zou zijn.
Nou mooi niet dus. Ik had dat ook niet verwacht.
Het ergste vind ik altijd die week wachten tot je NOD, jeetje wat duurt dat altijd lang zeg!

Wij klussen in de vruchtbare periode om de dag maar als we geen zin hebbn doen we het gewoon niet.
We willen heel graag zo'n mooi kadootje krijgen maar wel uit liefde en niet voor de 'moet'

Liefs Bibbi

Terug
Bovenaan