Klussen voor het eggie! Het gaat beginnen!! Joepie!

Hoi Joy,

Jaaah, dat herken ik! Mijn vriend denkt ook dat het bij ons snel raak zal zijn. Maar daar komt het macho gedrag weer om de hoek kijken; Hij zegt natuurijk dat hij superzaad heeft. Nou, dat moeten we nog maar afwachten. We beseffen allebei natuurlijk dat het best langer kan duren. En inderdaad, niet geschoten is altijd mis! (haha, letterlijk en figuurlijk).
Onregelmatig of niet; we gaan er gewoon maar voor en zien wel.
Niet teveel druk opleggen.
We vertellen verder niemand dat we bezig zijn. Mijn beste vriendin weet dat ik niet meer ana de pil ben en dat ik best graag een kindje wil, dus zij  vermoedt wel iets. Ze zei laatst: Je vertelet het me wel hoor als het zover is! Haha
Maar mijn ouders enzo weten van niks...Dat laten we zo. De te groter de verrassing.
Toch??
Succes met jullie pogingen!!

Hoi Rene26 en Guusje!
Jullie natuurlijk ook veel succes met 'klussen'! Ook al duurt het voor Rene nog eventjes, het ernaar toe leven is al leuk!

Liefs, Billie

Hoi Bibi,

Jou reactie miste ik net ;-)

Jammer dat het bij jullie nog niet raak is, maar een vriendin van mij zat ook in ronde 5 en is nu lekker zwanger!
Dus het kan zomaar gebeuren!
Veel succes met proberen, het is goed van jullie dat jullie het alleen doen als je er zin in hebt. Anders wordt het zo'n verplicht nummertje he???   Haha

Liefs, Billie

Hoi,hoi,
Ik lees dat sommige het niet vertellen in hun omgeving. Wij ook niet hoor maar ik heb het wel aan mijn ouders verteld omdat ik aan hun wilde vragen of ze konden oppassen als ik werk.
We moeten natuurlijk ook genoeg financieen hebben als er een kleine is. Mijn ouders waren zeer positief en mijn vader was liever gister al opa. Ha, ha, ha.

Ik vind het soms wel heel moeilijk om het niet aan iemand te vertellen.
Mijn beste vriendin heeft al een dochtertje en die willen over een paar maanden voor een tweede gaan.
Ik moet dan soms echt op mijn tong bijten om niet te vertellen dat wij nu in ronde 5 zitten.
Het is soms zo lastig om niks te zeggen gelukkig kan ik hier lekker mijn verhaal kwijt maar ik hoop maar zo dat het nu eindelijk raak is!

Liefs Bibbi

Hoi Billie

Mijn man en ik waren in gesprek over het hele onderwerp en toen zei ik dat   bijna iedere man denkt dat hij superzaad heeft. Ja....je had gelijk met die machopraat.....hij dacht niet dat iedereen superzaad heeft, maar hij natuurlijk wel!!
Anyway, zo een grote macho is het nu ook weer niet, ik denk dat ie stiekum wel weet dat het nog niet bewezen is dat ie superzaadjes heeft.
Hij komt nu wel steeds meer los, in het begin hoorde je hem er niks over zeggen uit zichzelf, maar dat gaat steeds beter. Hij begon vandaag in een keer over namen (tja ....een tikkie vroeg, maar goed), en over waar de babykamer zou moeten komen. Dan is zo'n 'stoere' man toch wel in een keer aandoenlijk toch?

Dit is als de zoveelste keer dat ik vandaag op het forum rond hang, nu moet ik echt de computer uitzetten, het werkt lichtelijk verslavend.

Doei doei

Terug
Bovenaan