klussen we verkeerdt?

A

Anoniem

Guest
hallo dames ik heb even een vraag en wil graag me ei kwijt
wij gaan nu de 6 de ronde in das nog niet zo lang maar merk dat ik er nu steeds meer moeite mee heb als ik ongi wordt dat heb ik de afgelopen 4 mnd nog niet gehad ik dacht elke keer dat ik een vroege eisprong heb ik heb een hele nauwkeurige cycles van 28 dagen wij beginnen te sexen op dag 10 tot dag 16 elke dag en vanaf dan om de dag en ook steeds met veel plezier maar dat wordt na bijna 6 mnd wel erg veel allemaal als ik dan elke keer niet zwanger ben doe ik iets verkeerdst hebben jully tips

diegene die zwanger zijn hadden jully ook zoveel sex?
groetjes

Hallo,

Ik had ook keurig een cycli van 28 dagen en op dag 14 eisprong. We vreeen op dag 11 en op dag 14 de laatste keer en ben toen zwanger geraakt. Terwijl ik dacht dat mn kans heel klein was, was ook ziek enzo haha. Maar dus toch! Verder nix geks gedaan, alleen mn man was klaargekomen, maar toch gelukt! Dus dat zegt nix.

Maar elke dag sex is niet goed, je hebt dan kans dat er op bepaalde dagen geen tot weinig zaadcellen aanwezig zijn. Het beste advies is om de dag!!

Liefs lesy.
7 wk zwanger.

Hoi

Wij zijn 8 maand bezig geweest en deze maand waren we eindelijk zwanger !!!

En dat terwijl het naar mijn idee deze maand helemaal niet kon, ik had 2 week terug griep en koorts en dus geen zin in klussen maar het was wel mijn vruchtbare periode.
Dus ik dacht kans verkeken was.
Die woensdag ( dag 15 )  en donderdag ( dag 16 )  was ik ziek ( de dinsdag dag 14 ervoor nog een ovu test gedaan en die begon al te verkleuren dus mijn ei kwam eraan ).
Zaterdag ( dag 18 ) als enigste geklust die maand, en wat denk je zwanger !!!!

Ik weet zeker dat we het die 7 maand ervoor ook goed getimed hadden, maar ja zoals je ziet zegt dat niks.

Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten
Groetjes Mama2006

hoi hoi

inderdaad, elke dag is net zo goed. beter om de dag of om de twee.
mijn viend en ik zijn nu aangekomen in ronde 11 maar ik weet wat je voelt want bij mij begon het ook bij de 6de ronde erg vervelend te worden. inmiddels ben ik even bij de huisarts geweest en gynacoloog.
ik heb ook 2 keer bloed laten prikken en een inwendige echo gehad. mijn vriend is ook onderzocht en daar was alles goed bij. ook bij mij tot zover, nog geen uitslag van bloed maar ik probeer toch te blijven denken dat het echt een groot wonder is en dat mijn geluk hierin ook wel komt net als bij jou.
probeer gewoon heel de maand te sexen om de dag of twee. zo blijft het ook na een jaar nog leuk.

veel succes

hoi meiden wat ben ik blij met jully reacties dit geeft me wa meer rust in me lijf en ga jully advies zeker op volgen ik heb ook nog te horen gekregen dat me beste vriendin zwanger is en we zijn tegelijk getopt met de pil het ik voelde me wel erg jaloers maar hoop dat ik er niet te veel mee bezig ben met het zwanger worden want dat helpt ook niet echt he bedankt meiden

hey lesley vree''n jully toen alleen op dag 11 en 14 of alle dagen van 11 tot 14 groetjes

wij zijn bijna 2 jaar bezig geweest voor nr. 2 en nu ben ik 12,5 week zwanger, ik liep bij de gynaecoloog, en die zei tegen mij 3x in de week is genoeg, wij deden het ook elke dag of om de dag, maar niks gaf. en ik zei toen tegen de gyn ja hallo 3x in de week dat is te kort haha, we zijn gewoon doorgegaan met om de dag en uiteindelijk was ik weer zwanger.
succes meid en ik hoop dat je snel zwanger mag raken, en je mag ook best jaloers zijn alsje hoort dat je vriendin zo snel zwanger is geraakt, is een hele normale reactie

xx linda

hee hallo!
Het gaat inderdaad  niet altijd zoals je wilt, maar ja. 20 procent van de bevruchtingen worden uiteindelijk ook echt een zwangerschap. dus het kan maar zo zijn dat je wel eens een bevrucht ei hebt gehad, maar voor je ongesteldheid gaat het dus vaak al anders. dus daarom is het ook niet goed om voor je ongesteldheid te testen. ook niet voor je zelfvertrouwen.

watbetreft het klussen, het is heel erg moeilijk om te plannen en tja je moet het echt zelf aanvoelen. de ovulatietesten van het internet zijn berekend op een periode van 28 dagen. En hij neemt de helft daarvan.

om de dag klussen is meer dan genoeg, het zaad heeft 48 uur nodig om zich aan te vullen, dus heeft het weinig zin om elke dag te klussen.

x

Terug
Bovenaan