klussen we verkeerdt?

Hey Liefding :p

Ja deze ronde hadden we het alleen op dag 11 en dag 14 gedaan. Dus maar 2x! Had griepje, dus die 2x waren al met tegenzin haha, had er niet veel van verwacht. Had trouwens nog niet eerder op de dag van mn eisprong geklust, waarschijnlijk zijn de zaadcellen bij mij pas op de dag van de eisprong goed doorlaatbaar....Je weet het nooit.

Maar veel succes, en vooral veel plezier haha, hoop dat je snel zwanger mag zijn!!

Liefs Lesy.

wij zijn bijna 8 maanden bezig geweest voor de 2de En toen ik op internet berekende wanneer ik het vruchtbaarst was bleek dat ik in die tijd nooit zoveel zin had in sex
Maar als jullie het doen in je vuchtbaarste periode kun je er niks aan verkeerd doen lijkt me Succes en hopelijk ben je snel zwanger
mira

He Liefding..

Ik had een rare cyclus hij werd elke maand langer we hadden vorge maand maar 1x geklust en toevallig voelde ik 2 dagen na die tijd me ei.. en zondag heb ik getest en ben zwanger dus maar met 1x sex kan het ook :D hahaha

Liefs Anne

hai anne gefeliciteerdt met je zwangerschap en fijn om te horen dat veel klussen niet altijd nodig is om zwanger te worden hoe veel maanden heb je er over gedaan als ik vragen mag? groetjes

Terug
Bovenaan