Klussen zonder kijkers :-)

A

Anoniem

Guest
hoi daar ,
ik had al eerder een berichtje geplaats en hele leuke reakties op gehad , bedankt nogmaals.
over dat klussen ben ik nog niet helemaal uit weet hoe het werkt hoor en helemaal geen hekel aan ,
maar... hoe zit dat nou als mijn vrouw in haar vruchtbare periode zit , kan het dan bijv kwaad als je elke dag klust ?
en nog een vraagje van mijn vrouw , ook zij is 36 en is bang voor de nodige comentaar dat ze te oud zou zijn voor nog een kindje ?? hoe denken jullie hier over ?

alvast bedankt voor jullie reakties ,
groetjes Fred

36 is zeker niet te oud, t is maar net hoe oud je je voelt toch?!? En als je die wens hebt..ga d'r voor, mijn moeder was 45 toen ze bewust zwanger werd...Zit dan nu wel een leeftijds verschil van 20 jaar tussen jongste en oudste...maar daar hebben geen van ons problemen mee..Trouwens ik heb veel mensen om mij heen die tegen de 40 zijn en in blijde verwachting zijn, ik denk dat dat tegenwoordig vrij normaal is.Van mij zeker geen negatief commentaar!
Ik heb ergens gelezen dat om de dag vrijen rond je vruchtbare periode ook wel voldoende is,kan vast geen kwaad om elke dag te klussen..(meerdere kansen denk ik zo maar)
Heel veel succes!

Hallo Fred,

Erg leuk dat een man ook meedoet in dit forum, zouden meer mannen moeten doen. Ik heb ook gehoord dat je rond je vruchtbare periode best om de dag kan klussen hoor. En waarom zou je vrouw te oud zijn om een kind te krijgen, dat is toch ieder voor zich. Je gaat toch pas aan een kind beginnen als je er echt aan toe bent, en als ik het goed begrijp zijn jullie er nu aan toe. Ga er voor zou ik zeggen en heel veel geluk bij het klussen, hopenlijk kun je binnenkort hier vertellen dat het gelukt is!!!!!

Groeten sarah.

Hoi hoi,ik vindt 36 niet te oud,hoor!!en wat anderen zeggen,moet je lekker lak aan hebben,jekan elke dag klussen in haar vruchtbare piriode,maar er wordt aangeraden om het om de dag te doen,want dan zijn de zaadjes,meer en actiefer,en het sperma kan 48 tot 72 uur in ,leven blijven,soms nog langer zelfs,maar ik vindt 36 niet te oud hoor,veel sucses gr manuela

je vrouwtje is helemaal niet te oud hoor,ook mijn moeder was 42jr en me oma 45 zelf ben ik ook al weer 40 en heb nog een kinderwens.mijn gyn zeg altijd zolang je cyclus nog netjes optijd is moet het nog kunnen.maar we moeten alleen wat meer geduld hebben zegt hij het duurt alleen ietsje langer als bij een vrouw van in de 20a25jr.en om de dag klussen kan zeker geen kwaad iedere dag mag ook hoor fred maar de mannen raken ook een keertje uitgeput en dan lijk het voor een man bijna een verplichting te worden.voor ons vrouwen is het ook niet leuk om elke dag verplicht te moeten klussen,mijn mannetje zeg altijd je moet het samen willen enhet niet tot een verplichting maken dat het elke dag moet.dus om de dag is prima hoor fred,,,maar ja je heb wel eens van die dagen dat je wel elke dag wil maar ieder voor zich.groetjes pepe

Hallo Fred,

Je hoort vanalles he, elke dag, elke dag 's morgens en s' avonds, om de 2 dagen, om de 3 dagen...
Wij doen het in de vruchtbare periode om de 2 dagen, maar deze keer hadden we gewoon een keer meer zin, en hebben het dan 3 dagen na elkaar gedaan,... god, we zullen wel zien,... denk ik dan...

Over die 36 jaar: mijn moeder haar moeder was 45 jaar toen ze van haar beviel... Je bent zo jong of zo oud als je je zelf voelt, vind ik... Daar hoeft niemand en oordeel over te vellen...

Mijn mening natuurlijk,

Succes,
Erika

Hoi Fred,
Leuk dat er ook een man is die reageert. Ik denk dat er vele mee lezen om dingen op te pikken, maar vragen of reacties heb ik nog niet eerder gelezen, behalve de jouwe dan een tijdje terug.
Wanneer je iedere dag klust, dan wordt de kwaliteit van je zaad wat minder. Wanneer de vrouw in haar vruchtbare dagen zit, is het zaad van de 48 tot 72 uur levend. Dus is om de dag een prima ritme en is je zaad optimaal.
Zelf ben ik 34 jaar en mijn vriend is 39. Wij zijn nu pas toe aan eventuele kinderen (want of dat gaat lukken moeten we allemaal maar afwachten). Volgens mij is je instelling en het feit dat je allebei een kind wilt veel belangrijker.
Er zijn nog wat andere interessante sites waar veel informatie op staat:
www.vruchtbaarheid.org
www.babybrabbel.com
www.9maand.com
www.babybox.nl
www.babypagina.nl

Veel succes en klus ze.

Groetjes Imp

Gewoon lekker klussen als jullie daar zin in hebben hoor!

36 is helemaal niet te oud tegenwoordig! Als jullie nog graag een kindje willen, moeten jullie dat gewoon doen.

Groetjes en veel klusplezier!

Terug
Bovenaan