Klussen zonder kijkers :-)

Hoi,

Ook ik vind 36 zeker niet te oud om zwanger te worden, net zoals Simoon zegt: je bent zo oud als je je voelt.
En elke dag klussen in de vruchtbare periode: ze zeggen dat je best om de dag kunt klussen omdat je zaad de tijd moet krijgen om te "rijpen" dus volgens mij is om de dag ook goed. Als je er natuurlijk niks mee inzit om dan elke dag te klussen, kan dat volgens mij ook geen kwaad.
Veel succes,

Bea

Natuurlijk zijn jullie niet te oud! En van commentaar niks aantrekken, lekker boeien! Als jullie er samen voor kiezen is het toch prima, ook al zijn jullie 'al' 36? Het duurt misschien wat langer voordat je vrouw zwanger is (maar dat hoeft niet) en je kunt gebruik maken van allerlei prenatale onderzoeken als het zo ver is (als je dat tenminste wilt). Wat betreft klussen,Men raadt aan het om de dag te doen, zo blijft het zaad het meest actief (ik heb t niet verzonnen hoor).
Succes ermee! (het woord klussen krijgt trouwens een hele andere dimensie,ik was gister bij vrienden die in hun nieuwe huis aan het klussen zijn, maar dan met verf enzo :)
Groetjes Joosje

Hoi Fred,

Ik vind 36 zeker niet te oud! Je bent er toch eigen baas van om te beslissen of niet ? De ene begint er eerder mee dan de andere. En als jullie er nu klaar voor zijn dan is dat toch jullie keuze ?
Elke dag klussen is zeker niet nodig. Je kunt het best elke 2 of 3 dagen klussen, omdat dan het sperma van de beste kwaliteit en hoeveelheid is.
Succes !

Gr. Monique

Terug
Bovenaan