Klusser-de-Klus....met deze hitte???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
De meesten van jullie zullen mij niet kennen, want ik zit m.n. op het oktoberforum. Ben nu 25 weken zwanger en heb behoorlijk last van de warmte/hitte. Nu zaten mijn man en ik gisteravond een beetje te geinen op onze warme slaapkamer, maar "het" is er niet van gekomen. Geen polonaise aan mijn lijf met deze temperaturen!!!
Nu moest ik aan jullie denken, degenen die wel "moeten" klussen om zwanger te raken! Hopelijk beleven jullie er nog wel lol aan en hebben jullie koele slaapkamers (of andere geschikte ruimtes....).
Veel succes met zwanger worden allemaal!!!!
Groetjes, Patricia

Hoi   Patricia,

Inderdaad ik heb met deze warmte ook niet echt zoiets van,zo we gaan er eens lekker tegenaan..:)
Mijn klusweek is nu wel aangebroken,dus ik heb wel zoiets als het deze week niet gebeurd ga ik zeker een ronde verder,maar goed ik zit wel pas in ronde 3,en het moet natuurlijk ook leuk en spontaan blijven.

We zien wel of het er wel of niet van komt...

Wat leuk trouwens dat je nog zo met ons meeleeft!!
Liefs,Swinnie

Hoi, klussen??? Moet er eigenlijk niet aan denken, maar als je denkt aan wat de gevolgen zijn, en de ventilator aan hebt, valt het wel te doen hoor vind ik.
Je moet er wat voor over hebben! hihi.Hopen maar dat het snel lukt

Liefs Happy.

die warmte is misschien niet zo aantrekkelijk, maar mijn man in ontblote borst wel!!
ik moet zeggen dat die warmte wel libidoverhogend werkt bij mij.
bovendien heb ik ook niet veel om t lijf en dat vindt mijn man dan wel weer mooi...
tja.
groejts
greet

IK HEB AIRCO OP MIJN SLAAPKAMER, TRALALALAA!!!! Heb dus geen last van de hitte, hihihi!

Liefs
Nataly

hoi hoi

ja als je airco op de kamer hebt is het lekker.
hebben wij helaas niet
maar wel een ventilator.
het is te warm op te slapen dus dan zoek je wel wat he hihi.

knuf en kus jb

wij hebben geeen airco, maar arko...(alleramenkunnenopen) hihi, maar met dit weer is dat zelfs geen pretje...onder een koude douche een optie?? lekker!!! Em

Terug
Bovenaan