Klusser-de-Klus....met deze hitte???

tjee airco wat heerlijk!!!!!!
ach ja de ventilator doet ook zijn best, maar goed het blijft warm. wij hebben een bad en ik denk dat ik daar maar eens wat meer gebruik van maak
beetje lauwarm water, gezellig saampjes in bad, uit bad en weer in bad (haha)
we zien het allemaal wel, als het echt te warm is nou ha hammer dan gaan we weer een ronde verder, maar liever niet natuurlijk.
je moet er wat voor over hebben
liefs daan

maf hoor, ik heb juist wel veel zin.

Ik sport 3 keer per week zo'n twee uur en daarna ga ik lekker onder de douche, en door het sporten heb ik dan zoveel energie en heb ik gewoon enorm veel zin in mijn man.

Miep

hai hai, tja die warmte is erg he? Gisteren is het me toch gelukt mijn oververhitte manneke nog wat warmer te krijgen. We keken elkaar aan zo van: wat zijn we in vredesnaam aan het doen, maar ja, als je klusweek deze week is,(ik had alle verschijnselen van  naderende ovulatie)  dan is het toch wel erg verleidelijk. Ik had nog voorgesteld om ene lauw bad te nemen, maar we hebben het toch maar in warme sl kamer gedaan (raam open, beetje zachtjes dus, zodat buren niet hoeve meegenieten). en nou maar hopen (nod is 7 aug).
succes en sterkte met klussen iedereen!

Hallo!!!

Ik heb vanochtend mijn lief verrast met ijsklontjes.ik moet zeggen dat dit best verkoelend en een tikje erotischwerkt.Ik vond het een leuk idee,stond hier laatst ergens geschreven,heb het maar eens uitgeprobeerd.Dus misschien een verkoelende tip voor jullie...
Ik heb deze week mijn klusweek(volgens mij)en heb al 2 dagen een beetje een ongi gevoel,kleine steekjes in mijn buik,zou dit een teken kunnen zijn van een ei-sprong??
Ik zit nu op dag 13..Wie weet het??

Nog veel klusplezier allemaal,en haal de ijsklontjes maar uit de vriezer...haha

liefs,Swinnie

hallo.
afgelopen weekend was het voor ons ook tijd om te klussen. tijdens de daad hadden we geen last van de warmte , daarna wel.   we hebben geen airco
maar wij hebben er dan ook weinig zin aan. we zijn al ruim een jaar bezig en als het deze keer niet raak is ga ik naar de HA

PFFFF...................nog altijd warm.......

hoe gaat het bij jullie?
Ik loop ongeveer de hele dag (thuis) in een topje en een slipje...mijn lief vond het volgens mij ook wel wat hebben ...we hebben vandaag zelfs 2x geklust.........lekker douchen en je hebt weer nieuwe energie...

Het blijft voorlopig nog warm dus we moeten er maar aan wennen.

Doeii,Swinnie

Hallo,

Het lijkt inderdaad wel of we er meer zin in hebben. Je probeert meer uit. Om het wat aangenamer te maken hebben zijn wij ook in de diepvries gedoken en hebben we de ijsklontjes burgemeester gemaakt gisteren,

Twee dagen eerder stiekem in de tuin gedaan (s' nachts), buurtjes sliepen, we hebben een zonnescherm dus toch uit het zicht ontrokken. Ontzettend gelachen, je moet er dus wat voor over hebben enne ........... vertel het niet aan mijn buren hihihihihihhihi

Groetjes
Talke

Terug
Bovenaan