klusweek! Wie ook 3e ronde / 1e kindje??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ben benieuwd wie er ook in de 3e ronde zit voor het eerste kindje...
Onze klusweek is gister weer begonnen en we hebben vanmorgen flink ons best gedaan,
Nu nog ff een weekje goed ons best doen (want ik heb geen idee wanneer mijn ei komt) Ik had afgelopen maand een cyclus van 33 dgn en daarvoor van 30 dgn, dusss.... Ik klus maar gewoon raak!!

Groetjes, Esther

Hoi esther,

Er zijn er zo te zien nog niet veel voor 3e ronde. Maar het topic 2e ronde 1e kindje is supergezellig en sommige zijn bijn a bij 3. is niet te hopen natuurlijk, maar het is geen probleem om je daar aan te sluiten.

Alleen is ook maar alleen he. Het is echt een heel leuk clubje en we delen lief en leed. hahah.

Uiteraard zit ik daar zelf ook. mijn cyclus is wat vaag, dus is het nu 1e ronde of 2e. ik ga nu van 2e uit en dan is mijn NOD 8 aug.

kom er gezellie bij.

gr. Bambi

Hey bambi,

Lief dat je me een berichtje stuurt... Ik ga eens even rond neuzen op dat topic.....
Dus je weet zelf nog niet welke ronde, da's ook spannend!!!
Spreek je snel weer...

Dikke kus, Es

Wel ja, kom er maar gezellig bijkletsen hoor!
En we gaan dit topic even hoog houden want een groot deel van de meiden in ronde twee gaan volgens mij over naar ronde drie en dan word het hier weer net zo gezellig.
Ik heb deze maand provera gebruikt en kan volgens mij deze ronde als voorbij beschouwen................wacht alleen nog op mijn RD. Joost mag weten wanneer die komen maar zou ip een paar dagen na laatste provera zijn. Ik voelde van de week al wat op komen, maar dat heeft niet doorgezet....wachten dus maar rustig af!
Gezellig dat je mee komt kletsen hoor!
Succes deze ronde maar weer!
Liefs Rimke

Hai Rimke,

Wat is provera?? Ik heb er nog  nooit van gehoord, ik  slik alleen maar foliumzuur (als ik er aan denk) Ik zal er gelijk weer ff eentje nemen... haha

xx Es

Ik zit in de vierde ronde eerste kindje. Ben afgelopen week een soort van ongi geweest dus week ff niet meer wanneer nou mn NOD is. De laatse cyclus was ook maar 20 dagen ofzo  Dus deze ronde word het even afwachten...De klusperiode weet ik ook niet dus we beschouwen elke week maar als klusweek hihi!
Het is idd wel leuk om een vast "clubje" te hebben om mee te kletsen. Dan weet je echt hun verhaaltje een beetje. En je kan lekker even je verhaal kwijt.
Houden we elkaar op de hoogte?!

Nou succes!!

x suuz

Hahaha! Valt ook niet mee om het allemaal een beetje goed te doen he? We moeten aan zoveel denken.
Provera is het zelfde als primolut. Je gebruikt het op recept, in de tweede helft van je cyclus om een ontrekkingsbloeding te krijgen. Een nep menstuatie dus, zonder eisprong. Ze geven het vooral aan vrouwen die een onregelmatige cyclus hebben. Ik weet dus deze maand niet of de ongesteldheid nou kwam door de provera of dat ik toch stiekum ergens een eisprong gehad heb..........lastig en ingewikkeld dus.
Maar goed, daarom zeg ik ook, ik zit in ronde twee maar die kan ik eigenlijk als verloren beschouwen. Is niet erg hoor, mijn tijd komt echt wel. Ik zou het fijn vinden als eerst mijn cyclus mooi regelmatig is en mijn lijf weer wat op orde want ik heb enorme last van ontpillen.
Heb jij daar veel last van gehad of is jouw cyclus meteen weer regelmatig geworden?
Liefs Rimke

Hoi Suuz,
Gezellig! Goin the club!!!! En voor jou dus ook, het is ook heel gezellig onder tweede ronde, eerste kindje topic!
Liefs Rimke

Terug
Bovenaan