klusweek! Wie ook 3e ronde / 1e kindje??

Ja dank je! Ben al aan het neuzen hihi!
Mijn cyclus is ook flink onregematig de  ene keer zit  er ruim  6 weken tussen dan =/- 30 dagen en de laatste keer al na +/- 20 dagen!!! Dacht eerst aan een innesteling maar het heeft 10 dagen geduurd!!! Had geen buikpijn zoals anders maarja het is toch allemaal afwachten he. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er wel onzeker door word! Hopen dat augustus een vruchtbare maand word!!

x suuz

Hey hallo,

Nou ik heb de eerste maand echt last gehad van het ontpillen!!! Pffff echt, ik had last van vanalles!! van heel duizelig tot enorm zere borsten... maar nu gaat het goed, al vanaf de 2e cyclus... Ik voel me wel na mijn ei altijd een beetje raar, maar dat kan ook komen doordat ik er dan aan denk......
Had je zo'n onregelmatige cyclus dan/ Mijn eerste was 31 dagen en de 2e 33 dgn, dus vlg week begint mijn echt klussen, maar ik begin vroeg, want voor hetzelfde geld heb ik dit keer een vroeg ei! (het lijkt wel pasen met al die eieren, haha)
Leuk dat jullie ook in ongeveer dezelfde rondes zitten....
ik probeer iedere avond altijd wel ff te checken op het forum, maar lukt niet altijd, ik doe mijn best..... Vandaag ben ik lekker vrij, dus tussen de bedrijven door kan ik lekker kletsen!

xx Es

Niets moet hoor! Je hoeft je echt niet verplicht te voelen om elke dag braaf mee te kletsen. Ik had me in deze ronde ook voorgenomen om iets minder aanwezig te zijn omdat ik er na mijn eerste ronde (voelde me lichamelijk heel slecht, enzo) voor mijn gevoel veel te veel mee bezig was n afstand wilde nemen. Maar inmiddels heb ik een knop kunnen omzetten en ben blij voor iederen die zwanger is en ben er van overtuigd dat mijn tijd wel komt. En nu merk ik dat ik heel veel op het forum ben en gewoon gezellig mee kan kletsen zonder me zelf er rot er bij te gaan voelen.
Anyway, lang verhaal, met andere woorden, voel je tot niets verplicht! Het is voor de lol, we proberen elkaar tips, steun en dat soort dingen te geven. That's all!
Liefs Rimke

Hallo allemaal,

Wij zijn voor de 4de ronde bezig van ons eerste kindje.
Zoals je kunt zien, kan ik vanaf vandaag weer bezoek krijgen van de rode duivels.....nu maar hopen dat ze niet op komen dagen. Het lijkt er weer niet op dat ik zwanger ben, want ik heb nergens geen last van en heb sinds vandaag (ongi) krampen in mijn onderbuik. Duimen jullie toch met mij mee??
Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Mootje

Hoi Mootje
Tuurlijk  ik voor je! Ik duim voor iedereen!! Ik probeer ook elke avond ff rond te kijken op het forum. Is wel gezellig!! Zullen we elkaar hier een beetje op de hoogte houden? Vandaag lekker een vakantie geboekt voor september ff lekker ontspannen, heerlijk! Hopen dat we dan met z'n drieen terug komen hihi! Of  liever daarvoor nog  natuurlijk!

x suuz

Hoi suuz en esther,

Ik ben ook van het topic tweede ronde   eerste kindje en het is bij ons echt hardstikke gezellig. Het leuke is dat als je allemaal ongeveer gelijk loopt, je ook met dezelfde vragen en klachten zit. Mijn   NOD is 18 augustus .

liefs happy

quote: xxesther schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 09:37:06'));

Hey meiden,

Ben benieuwd wie er ook in de 3e ronde zit voor het eerste kindje...
Onze klusweek is gister weer begonnen en we hebben vanmorgen flink ons best gedaan,
Nu nog ff een weekje goed ons best doen (want ik heb geen idee wanneer mijn ei komt) Ik had afgelopen maand een cyclus van 33 dgn en daarvoor van 30 dgn, dusss.... Ik klus maar gewoon raak!!

Groetjes, Esther

Hoi Esther,

Aangezien ik gisteren ongesteld ben geworden zit ik vanaf nu ook in de 3e ronde voor 1e kindje. Mijn cyclus was 36 dagen, de eerste weet ik niet precies want het ging een beetje vreemd na de pilstop, twas iets van 22 dagen of zo.

We zijn pas 3 weken getrouwd dus klussen sowieso wel om de dag dus ik ga voorlopig nog niet zitten rekenen.

Veel plezier ook met klussen, hebben wij ook!  
p.s. ik ben (al) 37, dus dat maakt het extra spannend.
p.s. mooie naam, esther.

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan