Klusweekend!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik wil even wat kwijt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ben al 2 maand bij de fertaliteitsarts, en nou is uit onderzoek gebleken dat ik ws niet zwanger wordt omdat mijn progesteron te laag is, hij bevruchte eitje kan niet innestelen?
Hier zijn wel medicijnen voor.Ben vandaag weer wezen bloedprikken omdat ik ws dit weekend mij eisprong heb, en moet maandag weer voor een echo of ik ook echt mijn eisprong heb gehad!We zitten dit weekend dus in ons 'klusweekend' volgeend de arts moeten we flink gaan klussen maar de kans is erg klein om zwanger te worden nu,doordat het progesteron te laag is.
Volgende cyclus moet ik beginnen met medicijnen, de derde dag van mijn cyclus, zijn er meer meiden die dit hebben(gehad)???
Heb een zoontje van 3 die wel 'spontaan' is gekomen!\

Hoop op reacties ben hier toch wel van geschrokken zeg!!

Groetjes mamavanjesse

hey meid,

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, ik heb dan geen eisprong en die wordt dus opgewekt met clomid, ik denk dat jij dat ook bedoelt, ik moet die pilletjes nemen op dag 3 van de cyclus, ik heb een zoontje van 2,5 en die is ook spontaan gekomen, ik ben toen in die tijd zomaar   3x ongesteld geworden en toen was ik zwanger, nu zijn we al een jaar bezig en ben uitmezelf geen een keer ongesteld geworden, dus dat werd opgewekt en daarna kon ik met die clomid beginnen
sterkte en succes meid

groetjes linda

Hey Linda,

Fijn dat ik niet de enige ben(tuurlijk niet fijn voor jou maar het geeft toch wel steun)In mijn omgeving wordt iedereen zomaar zwanger zonder gedoe!
Ik weet niet welke medicijnen ik krijg, hoor ik maandag, moet weer heen voor een inwendige echo.Ik heb wel een eisprong, dat is het probleem niet.De arts kijkt maandag dan ook of het eiblaasje gesprongen is.Maar volgens haar gaat het tweede gedeelte in de cyclus mis omdat mijn progesteron te laag is.Het kan niet innestelen!
Hier schijnen dus wel medicijnen voor te zijn, weet niet welke.
Maar jij hebt geen eisprong?Je krijgt clomid om een eisprong op te wekken?
Hoe werkt dat dan?Zeker elke keer heel spannend!Ben je al lang bezig?
Lijkt me leuk om met je te kletsen en zo kunnen we elkaar misschien ook steunen in deze spannende tijden!hihi!
Moet jij ook steeds voor echo's naar het zh?En op vaste dagen klussen?
Misschien stel ik wel hele domme vragen maar heb er nog niet zoveel verstand van!

Groetjes anieska

hey anieska

Ik heb inderdaad clomid om een eisprong op te wekken, maar ik gebruik dan 50mg per pilletje en dat is de minste zeg maar, ik hoef niet steeds naar het ziekenhuis om echos te maken om te kijken hoe of de eitjes groeien, ik heb dat wel aan de gyn gevraagd waraom ik dat niet hoef maar daar gaf ie geen antwoord op en zei dat dat niet hoefde, ik heb nu 3 rondes gehad met clomid en ik zit nu weer in de wachtperiode, ik had nu op dag 19 me eisprong dus het wordt weer spannend, hopelijk is 3x scheepsrecht want ik wil die clomid niet meer want ik heb daar heel veel last van, maar goed alles voor het goede doel, o ja en er bestaan geen domme vragen he, je mag gewoon alles vragen en als ik antwoord heb voor je dan krijg je die

Voor jouw wordt het dan ook spannend een maandag, ik ben benieuwd wat ze er aan gaan doen bij jouw, en wat voor medicijn je er voor krijgt

xx linda

o ja je vroeg of we ook op vaste tijden moesten klussen, dat hoeft niet mijn gyn zei dat 3x in de week genoeg was, maar ja je houd het toch een beetje in de gaten, maar we hebben vanaf vorige week maandag 8x geklust haha, Dinsdag was dan waarschijnlijk mijn ei en op zondag en maandag en woensdag hebben we nog geklust en daarna niet meer, want toen werden we alletwee ziek hahaa, kwam achteraf nog goed uit ook zo, dus ik hoop dat al ons geklus zijn vruchten heeft afgeworpen

Moeten jullie op bepaalde tijden of hoeft dat ook nog niet

xxx linda

o ja je vroeg of we ook op vaste tijden moesten klussen, dat hoeft niet mijn gyn zei dat 3x in de week genoeg was, maar ja je houd het toch een beetje in de gaten, maar we hebben vanaf vorige week maandag 8x geklust haha, Dinsdag was dan waarschijnlijk mijn ei en op zondag en maandag en woensdag hebben we nog geklust en daarna niet meer, want toen werden we alletwee ziek hahaa, kwam achteraf nog goed uit ook zo, dus ik hoop dat al ons geklus zijn vruchten heeft afgeworpen

Moeten jullie op bepaalde tijden of hoeft dat ook nog niet

xxx linda

Hey Linda,

Leuk om zo ff te kletsen!Hoop idd voor je dat 3x scheepsrecht is!Het lijkt me erg vevelend als je je niet fijn voelt door de clomid, wat voel je dan???
Wat gek dat jij geen echo;s hoeft te maken, hoe weet je dan wanneer je eisprong is?
Ik ben afgelopen di naar het zh geweest voor een echo, de   arts ziet dan wanneer mijn eisprong ongeveer zal zijn(dit weekend)di was het eitje namelijk 16 mm en het groeit ong 2 mm per dag, en het gaat springen tussen de 20 en de 30 mm.Nu moet ik morgen weer heen voor een echo om te kijken of het eitje ook echt is gesprongen, zo ja kan de arts mij vertellen wanneer ik ongi wordt(of niet natuurlijk)haha!Wordt ik ongi dan moet ik bellen en tussen de 11de en de 13de dag weer langs komen voor een echo om te kijken wanneer mijn eisprong zal zijn, en dan weer klussen!Dan heb je het circeltje rond, en tussendoor dan nog bloedprikken een paar keer!
Morgen zal ik wel te horen welke medicijnen ik krijg, spannend, ik ben niet zo van de medicijnen,maar ja, je moet er wat voor over hebben,hihi!
Hey als jij je vruchtbare dagen hebt, klus je dan elke dag, of om de dag?
Ik lees hier heel veel dat meiden het om de dag doen, maar mijn arts heeft gezegd dat elke dag het beste is!
Hey mag ik vragen hoe oud je bent??Ben niet nieuwsgierig hoor,hihi!
Ik zal me ff voorstellen, ik ben Anieska en 25 jaar.
Woon in Emmen en ben al 7 jaar samen met Raymond waarmee ik een zoontje heb, Jesse, van 3 jaar1Ik werk op een kinderdagverblijf en bso.
Ben jij veel met zwanger worden bezig??Ik probeer het niet zo, maar het lukt niet echt, omdat je ook steeds met het zh zit!
Nou wast een lang verhaal he??haha

xje Anies

hey anieska

Ik moet ook elke dag temperaturen en ik had nu op dag 19 een temperatuursdaling , maar omdat ik clomid slik heb ik dus de week van mijn eisprong zeg maar gigantische veel pijn en dan weet ik dat ie eraan zit te komen en dan klussen we elke dag nu hebben we 10 dagen achter elkaar geklust, maar goed het blijft afwachten
Spannend hoor meid morgen voor je zal mij benieuwen wat de gyn morgen allemaal tegen je zegt
Ik zal me ook eventjes voorstellen
Ik ben Linda, ik ben 29 ik ben 4 jaar getrouwd en we zijn 9,5 jaar samen, We hebben een zoontje van 2,5 en die heet Joey, ik woon in volendam, en werk 2 ochtenden bij Bart Smit in het magazijn hier in volendam

Ik was erg bezig met het zwanger zijn, alles was in me hoofd zwanger worden enz, maar we hadden ook niet aan onze omgeving verteld dat ik vorig jaar in febr, al was gestopt met de pil en ook niet dat ik dus in het ziekenhuis loop, In december hebben we verteld dat het niet lukt omdat iedereen aan me kop zat te zeuren waarom we nog geen tweede hadden, en nu vragen ze gelukkig niks meer
Door die clomid, heb ik dus heel veel pijn in me baarmoeder en eierstokken ik heb dan ook een dag of 3 heel veel pijn met lopen en fietsen enz, ook is   mijn humeur zeer beneden peil niet normaal en opvliegers, maar goed het hoort erbij maar ik reageer best wel heftig op die troep,
Nu heb ik in me hoofd een beetje afstand genomen van het zwanger worden, ik ben erniet meer de hele dag meebezig, en dat geeft wel wat rust want het was echt een obsessie aan het worden

xxx linda

Terug
Bovenaan