A
Anoniem
Guest
Hey Linda,
Hoe is het??
Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest.
Heb idd mijn eisprong het weekend gehad!Nu is het afwachten dus.....
Als ik wel ongi wordt(dat moet ik de 22 of de 23ste worden, of niet)moet ik de 25ste komen voor een gesprekje en dan moet ik ook starten met clomid!
Baal er wel van, omdat jij je er ook niet goed door voelt!
Maar alles voor het goede doel,hihi!
Het is dus weer afwachten geblazen, vindt het toch wel weer spannend hoor.
Ik wil er ook eigenlijk niet te veel mee bezig zijn maar je doet het onbewust toch, een vriendin van vroeger is vrijdag bevallen, van een meisje met de naam Robin die ik ook voor een meisje zou kiezen, ik was aan het werk toen ik haat smsje las en begon spontaan te huilen!Zo stom, ik ben hardstikke blij voor haar natuurlijk maar werd er wel emotioneel van!!!!
Een mens is maar raar,haha!
Wanneer moet je ongi worden???
xxje anieska
Hoe is het??
Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest.
Heb idd mijn eisprong het weekend gehad!Nu is het afwachten dus.....
Als ik wel ongi wordt(dat moet ik de 22 of de 23ste worden, of niet)moet ik de 25ste komen voor een gesprekje en dan moet ik ook starten met clomid!
Baal er wel van, omdat jij je er ook niet goed door voelt!
Maar alles voor het goede doel,hihi!
Het is dus weer afwachten geblazen, vindt het toch wel weer spannend hoor.
Ik wil er ook eigenlijk niet te veel mee bezig zijn maar je doet het onbewust toch, een vriendin van vroeger is vrijdag bevallen, van een meisje met de naam Robin die ik ook voor een meisje zou kiezen, ik was aan het werk toen ik haat smsje las en begon spontaan te huilen!Zo stom, ik ben hardstikke blij voor haar natuurlijk maar werd er wel emotioneel van!!!!
Een mens is maar raar,haha!
Wanneer moet je ongi worden???
xxje anieska