Klusweekend!!!

Hey Linda,

Hoe is het??
Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest.
Heb idd mijn eisprong het weekend gehad!Nu is het afwachten dus.....
Als ik wel ongi wordt(dat moet ik de 22 of de 23ste worden, of niet)moet ik de 25ste komen voor een gesprekje en dan moet ik ook starten met clomid!
Baal er wel van, omdat jij je er ook niet goed door voelt!
Maar alles voor het goede doel,hihi!
Het is dus weer afwachten geblazen, vindt het toch wel weer spannend hoor.
Ik wil er ook eigenlijk niet te veel mee bezig zijn maar je doet het onbewust toch, een vriendin van vroeger is vrijdag bevallen, van een meisje met de naam Robin die ik ook voor een meisje zou kiezen, ik was aan het werk toen ik haat smsje las en begon spontaan te huilen!Zo stom, ik ben hardstikke blij voor haar natuurlijk maar werd er wel emotioneel van!!!!
Een mens is maar raar,haha!
Wanneer moet je ongi worden???
xxje anieska

hello

Dat is goed nieuws dat je eitje van het weekend is gesprongen, en dat wachten dat moesten ze verbieden hahaha, en toch dus clomid als je toch ongesteld wordt, Die bijwerkingen is bij iedereen anders hoor, het zegt natuurlijk niet dat jij dat ook gaat krijgen ik hoop het niet voor je meid haha
Als ik bij mij van een cyclus van 28 dagen zou uitgaan zou ik a.s. zaterdag mijn nod hebben maar omdat ik op dag 19 me eisprong heb gehad ga ik ervanuit dat ie wat later is dan zaterdag,
Morgenmiddag moet ik weer naar de gyn toe en ik zal dan wel weer voor het progestorongehalte moeten prikken , en dat doe ik dan een donderdag en dan krijg ik vrijdag de uitslag
allemaal afwachten

xx linda

oja wel leuk dat je vriendin van vroeger is bevallen , en heel begrijpelijk van jouw kant dat je daar emotioneel van wordt, hoewel je probeert niet zoveel met zwanger worden bezig te zijn ben je dat hoe dan ook en ik wordt ook altijd een beetje verdrietig als andere om me heen zwanger zijn of moeten bevallen, ik ben natuurlijk heel blij voor hun maar gun het mezelf natuurlijk ook super

xxxx linda

Hey Linda,

Vervelend he, dat afwachten!Voor jou is het dus ook weer spannend!
Had jij bij je vorige zwangerschap veel zwangerschapsverschijnselen?
Ik niet, alleen maar zere borsten.Maar het vervelende is dat ik sinds ik duphaston(om je ongi op te wekken)een paar maanden geleden heb gekregen ik ook voor mijn ongi erge zere borsten heb, steeds denk, ik ben zwanger, maar nu weer ik dus dat het niet zo is.Verder kom je er natuurlijk alleen achter door te testen.
Heb vandaag met een vriendin gependelt, we krijgen allebei nog een meisje,haha!Ik geloof er niet zo in maar toch....
Ben nu lekker 5 dagen vrij, heerlijk!Nou ga ff met de hond wandelen, de kou in,bbrrr!!!
xje Anieska

hey anieska

Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en ik heb alvast me volgende clomidpilletjes in huis, donderdag moet ik weer bloedprikken en aan de hand daarvan kan hij zeggen of ik zwanger ben of niet, ik ga er maar niet vanuit, maandag krijg ik daar de uitslag van
Toen ik zwanger was van joey was ik alleen maar heel erg moe, en later nadat ik de positieve test in handen had werd ik gigantisch misselijk en heb ik 5 maanden lopen kotsen hahah voor de rest ging het allemaal wel
Nu door die clomid voel ik ook steeds van alles een hele gevoelige baarmoeder en eierstokken, af en toe misselijk en zere borsten   in het begin daacht ik ook van he zou het raak zijn, maar nu weet ik dat dat bij die troep hoort, tenminste dat is bj mij de uitwerking, dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn
Zo heb je lekker met de hond gewandeld haha het is inderdaad koud buiten brrr

xx linda

Hey Linda,

Wat spannend joh, maandag de uitslag!!!Ik zal heel hard voor je duimen!
Ik moet morgen wee naar het zh bloedprikken op progesteron!Dan moet ik volgend weekend ongi   worden en de 25ste krijg ik de uitslag!Maar heb voor die tijd vast al eerder getest(mezelf kennendehihi)
Ik lees dat sommigen nog niet overtijd zijn maar toch al verschijnselen voelen!
Ik voel niks!!!Jij wel?
Heb (nog)geen zere borsten terwijl ik dit normaal wel heb na mijn eisprong en voordat ik ongi wordt maar dat zal nog wel komen!Hoop het niet!haha

xjes Anieska

Terug
Bovenaan