KMA en diabetes

Ik zou zeker nog eens extra uitzoeken over het prenataal kolven. Desnoods zelf een lactatiekundige vragen. 
Je kunt ook via informele weg donormelk krijgen, hiervoor zijn een aantal facebookgroepen. Zou zeker een berichtje wagen aan het moedermelknetwerk, en anders kijken of je via informele weg donormelk wilt krijgen.
 
Ik heb zelf KMA gehad en mijn dochtertje nu ook maar ik zou bij nummer 2 toch echt eerst weer melk geven met koemelk. Mijn dochter zit nu aan de neutramigen omdat ze pepti niet kon verdragen. 
Je weet nu dat zodra je de eerste tekenen ziet, je over moet gaan. Maar waarom zou je ermee starten? 
 
 
Het eerste jaar zoals wij met onze dochter hebben gehad doe ik niet graag over. Daarom wil ik ook graag weer borstvoeding geven en ga ik zelf ook van de koemelk af. Echter omdat mijn dochter te vroeg geboren is ging dit moeizaam en is dat bij haar niet voor langere periode gelukt. Wanneer wij haar nu iets met melk er in geven is ze daarvan 2 weken ontregeld. Zij is 2 en haar darmen zijn al meer ontwikkeld dan die van een pasgeborene. 
Zoveel onbegrip die wij toen hebben gekregen van huisarts, kinderarts, consultatiebureau etc. Het was geen KMA. Ik zei het al vanaf week 1 (kreeg ze ook kunstvoeding omdat ik nog geen productie had). Na 8 maanden bleek (na veel huilen, continu spugen, medicatie tegen reflux, slecht slapen, nooit een rustige baby)... KMA. Ik wil daar niet weer doorheen en wil ook niet dat mijn kind zich zo moet voelen. Zeker niet in mijn kraamweek. Vorige keer heb ik geen kraamweek gehad omdat we in het ziekenhuis lagen. 
Daarnaast het spel van de verzekeraars, telkens maar moeten profoceren om aan te tonen dat je kind nog steeds klachten heeft. Ik snap de bedoeling hoor. Maar ik kies nu voor de gezondheid van mijn kind. Dus wij introduceren koemelk wanneer wij vinden dat het er tijd voor is. Bij 90% kans vind ik dat heel reëel. 
 
Terug
Bovenaan