Knappe meid!

Wow, slapen dan echt alle kindjes door???? Wel fijn voor je, dat Vera doorslaapt!

En Ilona, zou het toch ff na laten kijken hoor, praten tegen de babygym....  Je moet er toch niet aan denken dat ze straks naar de middelbare school gaat en dat nogsteeds doet?!

Heb jij trouwens de teddybeer al uitgelegd wat de juiste omgangsvormen zijn?   Het is trouwens net of Esther en Laura afspreken wanneer ze wat gaan doen! Zouden die babies hun eigen forum hebben? Ik zal in ieder geval ook even aan Laura doorgeven dat ze dan even aan Esther uit moet leggen hoe je een hele nacht blijft slapen. (Als ik jullie verhalen lees voel ik me gewoon schuldig.)

Groejes Ilona

Hihihi, de beer is verbannen naar de speelgoedzak en is vervangen door Nijn. Eens even zien of Nijn spraakzamer is!
Ik denk dat we allebei zo'n leuk pittig grietje hebben, sterke vrouwen met een eigen willetje zeg maar. En ja, als ze dan ook nog bijna even oud zijn... Wel grappig dat ze zo samen opgaan! Als je eens langs komt varen kunnen ze samen spelen!  Blijven jullie op de grote rivieren en kanalen? Geen idee hoe groot jullie schip is...

Hallo!

Wat leuk zeg, dat onze kindjes al zoveel beginnen te ontdekken! Hier nog geen gebrabbel enzo, maar Senne is ook pas vijf weekjes. Wel al de eerste échte lachjes gezien.. dan smelt je toch als mama?! Ik verheug me al op haar eerste gesprekje. Eens kijken wie zij dan als gesprekspartner gaat kiezen.

Geniet er maar van!

Groetjes,
Dionne

Leuk he. Je ziet gewoon dat je kindje per week meer kan. Quinn kletst nog niet echt, maar slaakt wel vaak kreetjes van plezier. En hij heeft ook echt voorkeur. Pino die aan de babygym hangt krijgt vaak een lachje en getuite mond (hij probeert volgens mij ook een snavel te vormen) en koekiemonster krijgt vaak een boze blik.
Laatst had hij het voor elkaar gekregen dat zijn knuffelhaas tegen hem aan was komen te liggen.
Groetjes Veerle

Hahaha, die Quinn! Wil later als ie groot is Pino worden!
Esther heeft ook al een keer haar knuffel zo gemept dat hij op haar buik kwam te liggen met zijn hoofd tegen haar wang. Stralen dat ze deed! Schattig he, als ze dat soort dingen doen? Daarna probeerde ze het strikje op te eten. Zag er minder slim uit, maar was ook erg lief om te zien...

Leuk zeg,al die trotse mama`s!! Zouden de kleintjes ook beseffen dat we zo trots zijn?
Soms doet Teun iets en reageer ik super enthousiast dan kijkt hij me aan of hij wil zeggen,doe ff normaal zeg! Teun begint ook echt verhalen te vertellen en heeft ook sinds vorige week zijn wipstoel door,hoe harder ik (teun dan hè)  te keer ga hoe harder mijn vriendjes bewegen! Ik moet hem echt vastriemen haha.
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan