knijpen

Een reactie op anoniem:
Tuurlijk weet ik ook wel dat ik niet teveel mag verwachten van mijn dochter. En ik zal haar ook nooit op deze leeftijd terug knijpen!!!! Zo snugger ben ik zelf ook wel.
En dat ik om raad vraag, daar is toch niks mis mee. Een ieder mag zijn mening geven en of ik daar dan wat mee doe, dat is mijn eigen keus.
Ik zeg toch niks negatiefs over jouw mening? Waarom doe je dat dan wel over die van mij? En je zegt dat wij het allemaal zo goed weten, maar er is er maar 1 die denkt dat die het zo goed weet en dat ben je zelf!!!!

Groeten Ria
 
Ria, wederom helemaal gelijk!
Anoniem, ben jij zo iemand die alleen maar volgens het boekje werkt of zo? Nou, laat ik je dan even inlichten, zo werkt de praktijk lang niet altijd!

Ik vind het heel belangrijk dat een kind het verschil merkt wanneer mama iets leuk vind en wanneer niet, en geloof me, ze merken dat verschil!!!!!

Als je daar nu, op deze leeftijd, niet mee begint, mag je naderhand kijken hoe je je kind fatsoenlijk opgevoedt krijgt, en ik heb bij verschillende kennissen gezien die kinderen hebben waar dat in eindigt. NU, hebben ze spijt ervan dat ze er niet optijd mee begonnen zijn en altijd maar gezegd hebben, "Hij beseft nog niet wat hij doet", ja, amehoela!!!!!!!

Ik wens jou in ieder geval veel succes met jouw manier van opvoeden, ik doe het op mijn manier!

Groetjes
 
anoniem, waarom zo vel reageren?????
Wij denken er nou eenmaal anders over dan jij, kan gebeuren toch.
Ria kon toen ze om rad vroeg ook niet weten dat er zoveel mensen de zelfde meningen hebben.
 
Tja, dezelfde mening hebben betekent nog niet dat je gelijk hebt met wat je denkt. Sorry, dames, maar een kind van onder het jaar heeft echt totaal geen moreel besef (=wat goed is en wat fout). Het lijkt misschien of je kind het snapt, maar DAT DOET HET DUS NIET. Wees ook eens bereid iets aan te nemen van iemand die niet je eigen mening bevestigt.
 
Hoi

Het lijkt mij zinvol om deze discussie af te sluiten. Het ging mij alleen om raad en niet om heen en weer gezeur.
En zeker niet om bedweters. Het ging mij dus wel om andere meningen en ideeen. Alleen als dingen op een andere manier gezegd worden, dan neemt iemand ze sneller aan.
Een ieder bedankt voor haar reactie.

Groetjes Ria
 
Terug
Bovenaan