knijpen

Als Quinn enthousiast wordt, dan kan hij toch knijpen joh. Vooral als je dan met je gezicht dichtbij komt, dan knijpt hij in je wangen. Echt auwwwww! Dat zeg ik dan ook. Want hij moet maar leren dat hij dat niet mag doen. Papa zegt dat dus nooit, maar ja, die heeft ook een hoger pijngrens. Dus dat wordt misschien nog een meningsverschilletje in de opvoeding. Ooh ooh, weer een leuk onderwerp voor een nieuw topic. Als jullie het moe worden, dan zeg het aub....

ik hou je bijna niet meer bij joh!!
mijn ogen worden steeds kleiner.

uhm... ff denken... waar ging deze topic ook alweer over.....

ik weet het echt niet meer.... ff kijken.....
hahahaa

oh ja..... hahahaahah

ja senna kan ook lekker knijpen.... dan heeft ie net zo'n velletje in je nek vast ofzo..... aaaaaaah!!

tijdje terug draaide hij de tepel van mijn man om... hiihhi... dat vond ik dan wel weer een goeie...

Knijpen nog niet echt, maar haren trekken als de beste!!! Dus nu maar een verplicht saai staartje....haha past wel bij het vroeg naar bed gaan-grijze muisje idee....

Groetjes Monique.

oh ja zo'n klein plukje haar ja.... als ie een hele bos pakt vindt ik het niet zo erg... maar net zo'n klien plukje.... dan staan de tranen wel even in je onderbroek he??

haha hij vond het niet heel lekker nee..... hihiih weet ie ook eens wat ik voelde toen ik nog bv gaf. (senna beet steeds op mijn tepel en trok dan zijn hoofd naar achteren......)
 hihihi...

Terug
Bovenaan