Knijpen was even het nieuwe spelletje van Christian tijdens het badderen, zo lekker met het volle vuistje. Auwauwauw! Ik zeg dan vrij hard AUW! en kijk hem even streng aan. De eerste 3-4 keer vond hij dat erg grappig (en probeer dan je gezicht in een plooi te houden!), maar de laatste paar keren keek hij toch erg bedenkelijk, zo van: he, dat is niet de reactie waar ik op had gehoopt... En nu is het toch alweer een paar dagen geleden dat hij het heeft gedaan (zou hij nu echt iets geleerd hebben???).
Daar staat tegen over dat hij nu de haren in mijn nek heeft ontdekt... hij slaat nu echt de armpjes om mijn nek en grijpt met vol vuistje wat hij tegenkomt. Auwauwauw...
Gelukkig hoor ik mijn man ook weleens AUW! roepen. We zitten dus op een lijn hier...
Groetjes, Karin
Daar staat tegen over dat hij nu de haren in mijn nek heeft ontdekt... hij slaat nu echt de armpjes om mijn nek en grijpt met vol vuistje wat hij tegenkomt. Auwauwauw...
Gelukkig hoor ik mijn man ook weleens AUW! roepen. We zitten dus op een lijn hier...
Groetjes, Karin