Knip...?

Hoi,

Ook ik heb een knip gehad tijdens de bevalling alleen hebben ze mij eerst een verdoving gegeven. Ik heb er dus niets van gevoeld.
Mijn dochter is vervolgens met de tang gehaald. Het was die dag erg druk in het ziekenhuis dus tegen de tijd dat ze me gingen hechten was de verdoving al uitgewerkt en dat deed verrot zeer.
Pas nadat ik er drie keer om heb gevraagd hebben ze me extra verdoving gegeven en toen ging het wel. Alleen legde ze uit dat ze de bovenste huidlaag niet goed kunnen verdoven dus dat blijft een beetje pijnlijk.
Als ik nu terug denk viel de hele bevalling erg mee en heb ik nog het meeste last gehad van de hechtingen. Het duurde best lang voordat ik daar vanaf was.
Nu heb ik helemaal nergens last meer van en is de sex gewoon weer als vanouds

Groetjes Sannie

Hoi Taatje,

eerst maar even over wat ze liever doen, ik heb gehoord dat het hechten van uit/inscheuren mooier en makkelijker was en dat ze dat juist liever hebben. Maar het zal mij eerlijk gezegd een worst zijn, als het maar gehecht wordt  .

Tijdens mijn bevalling ben ik vet ingescheurd (of uitgescheurd, wat je wilt). Ik was daar zo bang voor, heb me de hele zwangerschap daar zorgen over gemaakt. Maar toen ik mijn zoon vast had en toen eindelijk wat aandacht weer kreeg voor de vk, vroeg ik:" ben ik uitgescheurd?" Ik dacht echt van niet. Maar het bleek wel degelijk zo te zijn en ze moest nog even kijken of zij het kon hechten of dat ik naar het ziekenhuis moest. Dus..je merkt er echt helemaal niks van. Maar ja, nu maak ik me weer druk erom hoor.

Het hechten vond ik niet zo erg, ik heb hele verhalen van mijn vakantie 3 weken ervoor lopen te vertellen...alles om maar niet al teveel te hoeven denken.   Van de verdoving voelde ik meer dan van het hechten zelf.  Ze hadden nog wat moeite met het in elkaar puzzelen, er hing ergens een flubbertje en ze wisten niet precies wat dat was... Maar  ze hebben het goed gedaan hoor, geen klachten gehad.
Bij mij zijn de hechtingen er eerder uitgehaald, omdat ik gewoon niet kon zitten van de pijn. Dat was het enige waar de tranen me bij in de ogen sprongen, het eruit halen van die hechtingen.

Sexen hebben wij pas rond de 8 weken gedaan, daarvoor was alles nogal wat gevoelig. Misschien speelt er ook wel mee dat ik op de baarkruk ben bevallen. Lang verhaal..ik hoop dat je er wat aan hebt...Maar ja, pas als je het zelf ervaren hebt zal je denken ooh dat viel (niet) mee.   Ik weet dat iedereen het me 1000 keer kon vertellen maar dat ik ze allemaal niet geloofde. Succes en joh, mijn vriendin die heeft 2x een 9 ponder gekregen en was totaal niet uitgescheurd of geknipt, dus het hoeft niet hoor...

Groetjes Madelieff

Dames bedankt voor jullie reacties. Uhm... ik geloof dat ik me niet meer druk hoef te maken over een knip... maar meer over het hechten daarna!!! Hahaha nee hoor dat zal ik niet doen. Ik zal het allemaal over me heen laten komen, het zal toch allemaal moeten gebeuren....
Taatje
30w+4d

Terug
Bovenaan