Knip

Ik ben 4 1/2 week geleden bevallen van onze dochter Nienke.
Ik heb een knip gekregen in t ziekenhuis.
Nu heb ik er nog steeds last van... Niet veel pijn hoor maar ik voel t met lopen en als ik op de wc ga zitten trekt t heel iets en als ik ga zitten op de bank b.v.
Duurt dit altijd zo lang? Ik weet wel dat t een flinke knip is geweest...
Volgende week op nacontrole laat ik er ook nog wel even naar kijken.

Gr. Ing.

hey ing
de onderkant heeft natuurlijk flink wat opgelopen na zo'n bevalling.
bij mijn eerste bevalling dacht ik dat he nooit meer goed zou komen na een vacuumverlossing.
geef het ff de tyd het trekt langzaam maar zeker echt weg.
groetjes

hoi ing,
ik heb bij de 1ste ook een knip gekregen.
heb ook hele tijd last gehad van de litteken.
ik kon bepaalde zalf kopen van weleda voor litteken.
zou zeker even bespreken.misschien heb zij paar tips voor.
gr marjan

Hoi Ing,

Ik ben nu 6 en een halve week verder en het voelt inmiddels een beetje normaler. Ook bij m'n eerste heb ik lang last gehad van de knip. Maar die genas volledig en ik kon na een poos niet eens meer voelen waar het litteken zat. Geef het wat tijd. Sterkte!

Groet, Lauren

Bedankt voor jullie reacties!
Het is nu 5 wkn geleden en t voelt nog steeds niet fijn. Het trekt en soms brand het iets...
Ik moet volgende week op nacontrole. Ik laat haar er in ieder geval ook even naar kijken. Ik moet gewoon weer even vertrouwen krijgen dat het idd tijd nodig heeft en dat dit vaker voor komt...

Gr. Ing

ja het is geen pretje zo een knip of scheur, en dan het litteken! Je vraagt je af of het ooit weer normaal word. Ik heb er ook zo ontzettend lang last van gehad. Zelfs met het vrijen na een maand of 4 was het nog steeds pijnlijk. Maar echt het komt goed, al geloofde ik dat toen niet! Ik werd er helemaal dol van! Vraag het idd gewoon even aan je verloskundige! En idd zalfjes voor littekens helpen ook wel wat als je ze maar frequent smeert!
Succes ermee en hopelijk ben je er snel vanaf!
Hoe is het met je kleintje? Gaat het goed?

Liefs Janne

Bedankt Janne, voor je reactie.
Ik hoop dat de pijn langzaam aan wat minder gaat worden binnenkort. Ik zou zo graag weer even lekker willen fietsen maar op dit moment moet ik nog even niet aan mn zadel denken!
Met Nienke gaat alles goed. Ze heeft nog niet echt een ritme, vooral s nachts niet maar dat heeft nog even tijd nodig , ze is nog maar 5 wkn immers.
Bij jou alles goed?
Gr. Ing

Hey,

Ik begrijp het ja dat je weer lekker op de fiets wil stappen, ik hoop voor je dat het snel over gaat!
Fijn dat Neinke het goed doet! Het ritme komt vanzelf he...alleen soms die gebroken n88! Dan zou het lekker wezen als ze gewoon door zou slapen! Nog ff volhouden!
Met mij alles oke, moet nog 8 weken nu, dus het gaat echt opschieten, en onbewust houd k toch ook een beetje rekening met dat k nog maar 5 weken moet haha Senne was namelijk ook 3 weken voor de uitgerekende datum... wat zal het straks tegenvallen als k twee weken over tijd loop , maar daar kun jij over mee praten he!

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan